terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, April 8, 2010

izinkan aku bahagia~~

patah tumbuh hilang berganti..
adakah aku terlalu cepat membuat keputusan??
bukan kehendak aku untuk terima semua ni..
bagi aku ape yang dah terjadi ni..
semua kehendak yang ESA..
aku terima seadanya..
'dia' yang hadir dalam hidup aku..
aku akan cuba jadi yang terbaik..
aku akan berusaha..

ya...
aku tau ramai yang cakap aku yang salah..
sebab tinggalkan dia yang lama..
bukan xsayang..
aku sayang tapi...
ermm...ade tapi lak..
TAPI.....aku xcinta..
perasaan aku kat dia makin lama makin hilang..
aku pun tak tahu kenapa perasaan tu makin lama makin hilang..
perlahan2 perasaan tu pergi dari hati aku..
pergi dari hidup aku..

bukan dia xpernah cari..
ada..
tapi......
aku dah xboleh nak terima kehadiran dia..
aku xnak hidup aku terabai lagi..
dulu aku selalu rindu dia..
aku sayang dia..
aku ingat dia..
tapi......
dia terlalu sibuk dengan dunia dia..
aku xboleh teruskan hubungan tu..
aku xnak masa depan yang xde kasih sayang...
aku bukan mata duitan..
aku bukan nak harta..
aku cuma nak kasih sayang..

aku xkan berundur..
aku perlu teruskan hidup aku..
aku berusaha untuk tidak ingat dia lagi..
banyak yang aku xluahkan kat sini..
sebab aku cuba membataskan ape yang aku luahkan..
maybe akan ada yang dengki kat aku ke,
pastu jaja cerita bukan2 pasal aku kan..
mana lah tau..

aku rasa xsemua faham situasi aku sekarang..
sebab kau orang memang xkan faham..
hmmm...
ape2 pon..
aku cuma mengharapkan yang terbaik..

kepada 'dia' yang baru..
aku harap kau jangan abaikan aku..
aku harap kau faham ape yang aku nak..
sekarang biarlah kita berkawan rapat..
jangan memaksa diri..
berikan ruang untuk diri sendiri..
untuk diri aku..
kalau ada jodoh,ada la..
kalau xde,aku redha..

terima kasih 'dia'..
terima kasih sebab 
berusaha membahagiakan aku..



psst2--->bukan niat aku nak menjiwangkan diri..aku cuba untuk jadi serius..so.....jadi x aku punye serius??hahahahahaha... ;p





1 comment:

joegrimjow said...

berundur tak semestinya mengalah
doa tu pentg

pss : agak2nya ni komen jenis mana?
;)