terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, April 22, 2010

saat ni aku rindukan dier~~

waahhh~~~
rindu ker??
uupppppsss!!!
jangan konpius..
aku memang rindu dier..
tapi bukan my ex..
just my~~~~
i don't know how to explain about him..
kapel ke..??
or just fren??
dun no lahh.. 

tapi yang aku tau,
dier sayang aku,
and aku pon sayang dier..
hehehehe~~~

too fast untuk cari pengganti??
xpayah lah kau orang nak pelik..
bukan aku sorang je yang macam ni kut..
memang la sukar untuk terima kenyataan..
tapi itu lah hakikatnye..
aku memang xboleh hidup sorang2..
aku kena ade someone yang caring kat aku..
and.....
MAYBE aku dah jumpa someone tu..
hehehehe...

and aku berharap 
dia dapat jaga aku dengan baik...
aku tak nak sejarah lama berulang..
ape2 pon..
aku memang sayang kat dia..
heee...
ape-ape je la.. ;p
oke..
jangan tanya ape2 lagi tau..
malu aku..
hehehe...


3 comments:

~..natakafisha..~ said...

hehhehe so sweet...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

teman tp mesra eh dik?

hehehhe salam kenal...

rahmas said...

za ni bukan cweet..ni da kemaruk!!angau..tungau..sumer2laa..