terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, May 16, 2010

aku dah gila ke?

ape kene ntah ngan aku malam ni..
tiba je aku rasa macam nak tendang2 orang..
tak nak lah tendang..kaki aku sakit..
aku nak tumbuk orang la..
sape volunteer nak jadi mangsa aku??
meh sini cepat..

argghhh!!!
stress!!!
aku pun tak tahu apa yang aku stress kan ni..
(weh...rossa...what happen to you minaci..)
kenapa aku rasa ada orang sedang mengata aku nih?
aahhh...lantak kau orang nak mengata aku ke tak..
kau orang yang dapat dosa kan..
terima kasih bagi aku pahala ye..
ape2 je la..
malas mau layan..(ayat yang sayang aku suka guna)

aku tak tau la nak buat apa malam ni..
hari ni memang hari yang sangat membosankan buat aku..
dok terperap je dalam rumah..
kalau aku tau la kan,
aku redah je pegi putrajaya tu tadi..
adehhh..
mak aku plak terkejut tengok aku ada kat rumah..
dia ingat aku dah melesapkan diri pegi sana..

aku pun tak tahu lah kenapa aku tak pegi..
padahal hati aku dah kat sana dah..
cuma jasad je yang tertinggal kat sini..
sengal aku ni..
pergi je la kan??
ape susah..
macam tak biasa pulak g merayau sorang2..

dulu masa frust boleh pulak pegi merayau sorang2 kat KL tu..
pastu jumpa ngan orang ntah sapa2 ntah..
laki pulak tu..
naseb bek la takde jadi pape kat aku..
bernyawa lagi aku ni sampai hari ni..
hmm..

eh..eh..apa melencong sampai merayau2 pulak nih..
adeehh...tu citer dulu la..
haiya..xmo ingat..xmo ingat..
okeh..dah lupa..
kompom ke lupa..poyo je aku ni..
(sila tumbuk aku bagi aku jadi pelupa boleh)
huahuahua~

haaa...aku tahu..
kenapa aku stress..
ermm..boleh pulak camtu ye?
segan la pulak nak citer..
kalo aku citer,kau orang jangan gelak erk?

camni..
tadi tengah syok2 borak ngan mak abah aku kat ruang tamu,
boleh pulak la dia orang bukak topik 
yang boleh menanggalkan cuping telinga aku ni..
waaaa...
apa lagi kalo bukan pasal K.A.W.I.N!!
kenapa takde tajuk lain ha...?
sikit lagi nak tercabut dah ni..
adehhh...

bukan taknak kawin la..
tapi keadaan tak mengizinkan..
takut jugak kalau pihak yang belah sana tak terima aku ni ha..
camne??kan sadis je tuh??
aku rasa bukan frust menonggeng dah..
terguling2 la kot nanti..
huahuahua...
kalau aku cakap pun,bukan ada yang faham kan..
siapa yang faham tu,
terima kasih la..

ada ke orang yang sanggup buat apa saja
untuk orang yang dia sayang??
maybe aku tergolong dalam golongan tu kot?
aku bukan apa..
kalau aku dah sayang kat orang tu..
aku memang tak boleh nak lepaskan..
memang tak boleh la..
maybe boleh jadi gila
macam si dani kat cite adamaya tu..
muehehehe..
isyhh!!xmo la jadi gila..
takde langsung dalam keturunan family aku yang gila ni..
huhu..

apa yang aku harapkan,
aku akan hidup bahagia..
family aku bahagia..
family dia bahagia..
tu je..
aku pun tak mintak lebih..
dan aku harap lepas ni takde sape2 la yang kacau lagi..
perempuan tu?
dia dah ludah2 aku ngan dia tau!!
tapi...takpe lah..
aku taknak berdendam..
aku maafkan..
kadang2 kawan2 dia plak yang over..
tapi tak tahu lah kan..
argghh..xmo ingat la!!

dah la..
aku dah tak tau nak citer pe lagi ni..
kang melalut2 pulak kang..
nak tido..
sok nak pegi merayap..
nite2..bye..

2 comments:

~..natakafisha..~ said...

ileks arr yg..
x yah arr mara2..
t aku takut ko garang2 cam gini..
akkekkeke

~..natakafisha..~ said...
This comment has been removed by the author.