terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, May 16, 2010

aku serba salah..sori geng..

salah aku ke?
atau memang bukan rezeki kau orang?
apa2 pun,aku nak mintak maaf weh..
sebab.....erm....
mulut aku ni ha..
erm...
sebelum aku bagitau,kau orang maafkan aku ye?
huhuhu..


oke..oke..
aku akan terus terang..
semalam (15 mei 2010)..
kau orang ada pegi gig kan..
tapi aku tak ikut kan..
aku bengang giler sebenarnye..
aku nak ikut..
tapi "dia" tak bagi ikut..
"dia" sangat jahat..
hukhuk..
sampai aku cakap something 
yang memang tak patut aku cakap..

aku cakap..
ermm...aku...aku cakap kat "dia"..
"semoga kau orang kalah esok!"
means,arini..
huuu...
sori..sori..
aku tahu..mulut aku ni masin kalau tengah marah..
tapi tak sangka pulak jadi betul ni..
adehhh...
sori ye kau orang..


tapi takpe..
kau orang masih muda kan..
perjalanan kau orang masih panjang..
sori tau..
aku memang tak niat pun..
cume dah terlepas cakap je..
huu...

len kali aku tak cakap ngarut2 lagi..
sori..sori..sori..
aku serba salah sangat neyh..
huhuhu..

okey..
apa2 hal aku doakan kau orang berjaya..
don't give up oke..
peluang lain banyak lagi..
lagipun yang ni dah lepas kan..
xmo pikir lagi..
cuba lain pulak ye..
sori sangat2 tau..
nota kecik : sebenarnye dari pagi tadi aku rasa tak sedap hati..
tapi aku diam je..sori again...
(berapa banyak sori da..)

No comments: