terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, May 15, 2010

aku telah ditinggalkan..sob..sob.. :(

sampai hati kamu..
kamu telah meninggalkan daku seorang diri di sini..
ciss!!!xmo kawan!!!
bluerk!!

ooo...xajak ye..
xpe2..tunggu je la esok..
siap sorang2 kene belasah..
da lama xbelasah orang ni..
huh!!
siap kau orang..

crazy minded band
(sori aku curi gamba kau orang tanpa izin kat SINI )

ape jadah la laki aku tu ..
(kiri kau orang)
malu aku nak letak gamba ni..
dia suka sangat amek gamba wat muka pelik2..
tapi ni je yang aku rase paling oke kot..
hahahaha..

kan dah kene komen dah..
gamba kau orang ni kan
cuba la amek yang elok2 cket..
adehh..

takpe2..
sok aku amek gamba kau orang banyak2..
huhuhu..
tu la..
tak nak bagi ikut..
kan dah takde photographer..
kekekeke..

aku tau..
kau orang pon rindu aku jugak kan...muehehehe...
(perasan jap)
kalau tak,mesti kau orang tak tanye pasal aku..
kite jumpe esok yee...
huahuahua..
daa..

psst..psst..dia orang tengah gig kat Putrajaya sekarang ni..
esok (16 Mei 2010) pulak ada Clash of The Band..
doakan dia orang yee..

nota kecik : sengaja buat cite pasal dia orang..
sebab aku tengah takde idea..haha..

No comments: