terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, May 29, 2010

aku wanita...

dah lama aku xhapdet belogku ini...
rindu pulak nak ngomel sorang2..
hoho..
tiba2 aku rasa nak berjiwang lah malam ni..
hahahahaha...
MOHAMMAD FIRDAUS..
saya sayang sama kamu la...
taknak lah orang lain..
hehehe...

 (kalau kau orang pandai cuba teka kat mane ni ..hahaha)

miang betul pompuan ni..
ehhh...
aku miang ngan dia je..
sebab aku tahu..
dia pun sayang aku lah..
huahuahuahua..
geli..geli..
okey..
aku tunjuk bukti..
bukan nak bangga tau...
even cuma hadiah masa birthday aku aritu..
tapi mende ni sangat2 bermakna..
heee...
.

.

.

.

.

.

.

.

.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

tadaaaa....


ngeh...ngeh...ngeh...
sekarang kau orang percaya atau tidak??
hahahahaha...
percayalah........

selagi cincin ni tersarung kat jari aku..
selagi tu cinta dia hanya untuk aku..
hhmmm...
bila lah nak tambah cincin lagi..
hahahahaha...
miang lagi aku ni..

ya Allah jika dia mmg ditakdirkan buatku..

satukan hatinya dengan hatiku..

satukanlah kami dalam syariatMu..

kukuhkanlah ikatan antara kami 

dengan kasih sayang dan rahmatMu..

dan sekiranya bukan dia untukku..

tenangkanlah hatiku dengan ketentuanMu..

yg lebih baik dan pada Engkaulah sebaik-baik sandaranku...


 
sayang..
saya akan tunggu kamu..
saya tunggu tau.......
miss u soooooo much!!
hehe..


6 comments:

aly said...

uit, tu gambar berdua tu korang tenagh buat ape ha?
astaghfirullah..nikahla cepat2 ngahahah ^_*

rossa alina said...

tu la namanye teknik bergambar..aku dah agak dah mesti ade yg pk lain..hahahahahahahahahahahahahaha....

~..natakafisha..~ said...

dah miang nau dah ni..
kawen la cepat2...
hahahhaha

Cikidong said...

ekekekkekkk tahniah..sama elok sama padan... cepat2 nikah... baru la dapat nikmat dan hazab dik... kekekekeke

nor isneini mohd ayob said...

KURUS...

✿....rossa alina....✿ said...

nani : hampeh ko..tau la aku dah gemok..ceh!!