terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, May 13, 2010

Hari Belia Negara pada 14-16 May 2010

aku tak percaya dengan apa yang aku nak buat nih..
sakit apa ntah aku ni..
(lempang jugak kang minah ni..)
okeh..okeh..
aku akan berterus terang..
please..sila baca..
kekekeke...

bunyi macam serius je
padahal bukan apa pun..
ni haa..
tadi aku ada godek2 blog orang..
ada pulak blog pasal Hari Belia Negara 2010..
(ececece...belia ke??)
mestila..
“belia” ertinya seseorang yang berumur 
tidak kurang daripada lima belas (15) tahun 
dan tidak lebih daripada empat puluh (40) tahun.
aku baru 23 tahun..belia la kan??
kan..kan..kan..???
(bolehla..bagi chance..bluerkk!!)

aku dok tengok blog2 orang
yang join contest ni..
fulamaaakkk...cayalah!!
tu mesti yang memang blogger yang suka berblog sakan tu
hari2 dok ngadap blog..
24 jam dok berblog..
sampai muka pun da jadi huruf "B"
kihkihkih...
(rossa...please..jangan mengarut ye..)

nak dipendekkan cerita
aku rasa terpanggil plak nak join contest ni
tapi rasanya aku bukan serius sangat kut nak join..
pastu tak reti lah nak create blog yang best2..
tak reti sangat pun nak skema2 ni..
ape2 pun good job la kat blogger2 yang join contest ni..
cayalah!!
blog kau orang memang best..
hehehehe..

aku pulak??
kalau terpilih,alhamdulillah la..
kalau tak,it's okey je..
tak mengaharap pun..
hehehe..

ape nak bebel lagi ni..
rileks rossa..rileks..
perghhh...tibe2 ada lalat plak yang kacau..
syuh..syuh!!

haaa...
kau orang dah tau kan minggu ni ada Hari Belia Negara 
bertempat kat Putrajaya..presint 3-4..
14-16 Mei 2010..


aku rasa mesti dapat sambutan hangat..
mane taknye..untuk belia kan..
bapak2 belia,mak2 belia pun kompom ada yang datang..
buat kat putrajaya plak tu..
huuu...
aku pulak yang teruja weh..
haaa..nanti aku cerita kenapa aku pulak yang excited..
muehehehe... 

sempena Hari Belia Negara 2010 
pada 14, 15 dan 16 Mei ini, 
akan diadakan pelbagai aktiviti menarik 
yang akan dilaksanakan 
oleh belia untuk generasi belia itu sendiri. 
aku tengok kat banner mase kat putrajaya,
pastu tengok kat web Kementerian Belia Dan Sukan,
naik juling mata aku ni..
banyak sangat aktiviti yang akan dijalankan nanti..
macam2 ada..
huhuhu...
  


yang aku list kan ni pun baru kategori je..
dalam setiap list tu ada lagi aktiviti..
kalau nak join semua 3 hari pun xcukup..
best ke??
macam best je..
nak join la nanti..
(macam rajin je..)
ngeh..ngeh..ngeh...

aku rasa kompom sesak nanti ni..
nak bernafas pun susah..
kalau aku sesak nafas
jangan bagi aku CPR k..
aku tak rela..
hahahahaha...
(eh minah ni,nak kene penampar kut?)

pastu tadi aku pegi tengok kat blog ITYM..
dia terangkan semuanya cara2 camne nak join contest ni..
so kau orang boleh join lagi ni sempat lagi ni..
sampai kul 23:59 pm..
cepat2..
aku je yang terlambat kot..hahahaha...
aku ni cume suka2 je la..


haaa...
tadi aku cakap aku rasa teruja kan?
hehehe..
sebenarnye aku teruja nak tengok sayang aku perform esok..
dia ada join Clash Of The Band
peeeewwwittt...artis!!
eh?aku pulak yang over..
hahaha...
doakan lah kejayaan kami bersama..
(bila masa pulak aku masuk band dia orang?)
kalau esok sape yang datang,
band "CRAZY MINDED" tu la band sayang aku..
I LAP U MMUAAHH2!!!
hehehehehe..
(over betul minah ni..)

okeh2..
aku harap dapat jumpa kau orang masa Hari Belia nanti..
hehehehe..
macam kenal je nanti kan??
alaa...kalau yang muka macam Sari Yanti tu aku la..
kihkihkih...
sempat lak perasan aku ni..
lempang kang..
ke kau orang nak muntah??
sila muntah lepas ni,oke?
hahaha...

okey..
dah penat menaip..
jari dah kejang..
ape2 pun..
selamat menyambut Hari Belia Negara 2010
untuk keterangan lanjut
boleh tengok di sini, sini dan sini..

nota kecik : T.Q cik qiqi..sebab aku dapat tau mende ni dari blog dia..hehe..

No comments: