terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, May 6, 2010

just for me??ooouuuhh...sungguh terharu..

pada suatu pagi yang dingin..
sedang aku syok2 wat keje..
tbe2 mohammad firdaus call..

dia  : "pernah dengar lagu 'baik2 syg??wali band yg nyanyi.."
aku : "belum..nape syg?"
dia  : "dengarlah lagu tu..just 4 u.."
aku : "erm..okey.."

aku terus cari lagu tu..
lepas dengar,aku terus call dia..

aku : "thanks dear.."
dia  : "hmm..sama2..dah..jangan sedih2 lagi..buat keje elok2 tau.."
aku : "okey.. :) "

huu...
terharu aku dengar lagu ni..
nak nangis je weh..
kau orang pernah dengar??
kalau belum,cari la lagu tu..
kau orang dengar la ye..
aku bagi lirik je..

❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆
Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu

Yang aku ingin arti hadir diriku
kan menghapus dukamu sayang
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku..

chorus:
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupmu
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku

chorus:
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupmu
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

chorus:
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupmu
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆❆

amacam??best x??
semangat aku nak wat keje..hehehe~
L.O.V.E u sayang~~

4 comments:

Farid Fernandez said...

daus jiwang...

babi sangat

rossa alina said...

dia bkn jiwang..

dia romantik..

siot ko..

hahaahaaa...

~..natakafisha..~ said...

wah wahh...
lomantik nye pakwe ko..
heheheheh..
smoga korang bahagia..
heheheh

rossa alina said...

huahuahua..best dapat pakwe cmni.. ;p