terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, May 13, 2010

sari yanti?ye ke??

kalau aku bagitau ni..
mesti kau orang akan tengok banyak2 kali..
kompom kau orang pun nak muntah kot..
ataupun nak pengsan..
huahuahua...
tak kisah la weh..

aku bukan nak perasan..
tapi ade salah sorang kawan aku cakap..
bukan sorang je..
ada gak 3-4 orang cakap..
muka aku macam sari yanti..
pelakon kisah kaisara tu..
ngeh..ngeh..ngeh..


 (hasil curian dari sini)

ye ke weh??
baik kau orang jujur!!
kalau tak......
aku akan.......
celop2 kepala kau orang dalam lombong!!!
huahuahua~

aku ada gak bagitau kat sayang aku tu..
semalam kami dok lepak kat kedai mamak..
 melepaskan rindu la katakan..
hahaha..
(ceh!!kedai mamak??tak grand langsung..)
suka hati aku lah nak makan kat mane..
yang penting dapat isi perut..
then,kami pun dok borak2..

aku : "sayang,ada member saya cakap
muka saya ni macam sari yanti.ye ke?"

dia : "hahahahahaha...macam kuih seri muka ada lah.."
(beriya gelak kan aku..
rasa macam nak tumbuk2 je muka dia yang ensem tu 
tapi tak sampai hati..sayang punya pasal..)

ape kaitan ngan gamba ni?

aku : "hmm..tak perlu kot gelak2 macam orang gila..
haaaiisyyhh..wat malu je orang tengok tau!"

 geram je aku ngan dia tu..
ade ke gelak kuat2
seb bek la dia tu pakwe aku..
kalau bukan dah lama kene penumbuk..
masa nak balik pun sempat lagi nak mengusik..

dia: "sari yanti..jom balik.."

aku: "dah2 la tu..tak payah la nak perli2.."

dia senyum je..
comel lak tengok dia senyum..
hehehehe...
miang aku ni..

tak kisah la aku ni macam sape2 pun..
macam sari yanti ke..


macam aishwarya rai ke..

macam juhi chawla ke..


sape2 la..
yang penting aku tak hipokrit..
aku jadi diri sendiri..
tu yang lagi penting..
okey..
rosalina is rosalina


noktah!!!
(sila jangan muntah kat sini ye...)

6 comments:

rahmas said...

KAHKAHKAH..seri ke sari??ow..ade hati mau letak muka juhi chawla..poyo..bluek!!kahkahkah..

rossa alina said...

KAHKAHKAHKAHKAHKAH~~~

please..jangan muntah..

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. ade hati nak jadi sari yanti yer..

siap buat perbandingan lak tu. hihi :P

yg klakarnya nya, ada org samakan muka tu dgn kuih seri muka! adeh2..

sabo je la ea.. :P

rossa alina said...

sila jangan jeles~~

hahahahaha~~

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

a ah la..sama
baru perasan bila tgk pic2 kamoo
hehehhehe

rossa alina said...

hahahaha..

ada gak yang cakap sama..

kekekeke...

kembang jap..

tenkiu mucuk2 pelop2 kat kak yanie yang comel..