terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, June 1, 2010

alhamdulillah...akhirnya aku diterima...

ehem!!
rindu aku x?
hahahaha...
macam la berkurun sangat aku tak ngadap blog ni..
ohhooo...
merujuk perkara di atas..
aku rasa sangat bahagia sekarang..
muehehe..
nak tau ke kenapa aku bahagia??
hmm...sebab.......

eh,tak payah tau la weh..
biar aku je yang tau ye??
kang ada yang cemburu pulak..
tak pasal2 kene maki lagi..
biasalah kalau ada orang yang sakit hati camtu lah..
aku ada stalker senyap kat sini..
uhuk..uhuk..!!

yang penting kau orang tau aku bahagia
di samping dia...
hehehehe...
just doakan jodoh aku dengan dia kekal..
amin...

5 comments:

Kie-yu said...

semoge bahgie ke anak cucu!
eh.mcm ucapan utk pengantin plak
hee ;)

~..natakafisha..~ said...

wah wah... ni musti dah g jumpa mak ayah mentua kan.. akkeke... moga kau bahagia alin.. hehehhe

aly said...

okeh smoga cepat2 pi nikah dapat anak cumel2 ngeheheh


ps :: jgn buang bayi!

rossa alina said...

thanks korang..hehehehe...

kie-yu===>huhu..blm kawen lg..btw,thanks..hehehe...

za===>a'ah...aku da jumpa da..tp mak dier je la..kekekekeke...

aly===>aku bkn kejam cmtu weh..ko ni..

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

kira ok la tuh.. slow pi jumpa kay.. all da besh