terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, July 12, 2010

dah tua buat la cara dah tua..

aku tak tau la kenapa
aku rasa meluat sangat ngan someone ni..
umur dah meningkat..
dah boleh jadi mak orang pun..
tolong lah buat cara dah berumur..
matang la sikit..
ni tak..
buat perangai macam kau tu budak2 lagi..
budget kau tu muda lagi ke...??

eee...tolong la weh..
aku meluat dengan kau..
tapi aku layankan je kau ni..
buat2 muka comel..
ingat kau comel ke??
macam pontianak je aku tengok..
HAHAHAHAHAHAHA..
jahat tol aku nih..
aahhhh..
ape aku peduli??
aku rase aku takde plak nak buat2 muka comel ke ape..
sebab aku sendiri tak suka..
meluat je!!

lagi satu hal..
kau nak nasihat2 orang,
tapi kau pun tak tengok kat diri sendiri..
memang la kadang2 nasihat kau tu boleh guna pakai..
tapi cara penyampaian kau tu..
buat aku tak boleh nak terima..

boleh tak jangan nak menyebuk hal aku??
memang aku tak kisah pun kau nak komen pape kat fesbuk aku tu..
aku memang tak kisah..
tapi kan,
boleh tak kau guna ayat yang elok sikit..
jaga la hati aku sikit..
jaga maruah aku ni..
aku pun takde nak malukan kau kat fesbuk tu..
aku respek kau,aku hormat kau..
sebab kau lagi tua dari aku..

aku tengok kan,
kau selalu je nak cari kesalahan aku..
kenape ye??
HEI!!!!!
PERGI MAMPOSSSSS!!!!!
aku takde nak sebok2 hal kau..
yang kau nak sebok2 hal aku nape??

lantak kau la nak terasa ke ape..
sape suruh kau terasa??
aku tak sebut pun nama kau..
so,sape makan cili..
pandai2la jawab sendiri..

tolong jadi matang..
memang kadang2 boleh je nak buat perangai jadi gila..
tapi tak payah nak buat suara gedik2..
kalau aku meluat..
kompom orang lain pun meluat..

dah la..
sape yang rasa diri tu gedik,
baik berubah..
memang dalam hati aku sumpah seranah orang yang gedik2 ni..
perangai macam syial...
bye...

3 comments:

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

sabar alin.. sabar...
kecut lak aku baca ayat ko ni...
huhuuu...

aLy said...

hai ros~
sabo ye yang..manusia cam tu tak bley nak kate ape la..
suke nak wat org rasa down..



bile nak kuar same ni....???

✿....rossa alina....✿ said...

za : kecut ke??hohoho~

aly : tu la..aku xpaham ngn manusia jenis cmni..kdg kalo tnye pendapat dier,dier mcm nk xnk je pn layan..cehhh..bek g duduk utan je la..hahahahahaha..

kuar??a'ah la..aku pon xtau ble la yang..adehhh..