terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, July 26, 2010

kursus kawen laaa...hehehehe...

alahaai...
da lame gler tak hapdet belog kesayangan aku nih..
huhuhuhu..
busy la..
tambah2 jari aku yang tengah malas nak menaip..
aku ske men klik2 je..
macam men game..
hahahahaha..

okey..
aku nak cerita ni..
nampaknye..
hubungan aku dengan abang sayang bertambah baik..
dan makin bertambah baik..
hehehe..
suka pulak aku nih..
mungkin berkat kesabaran aku..
dia tak pandang orang lain..

huahuahua..
insyaALLAH la dia akan setia dengan aku..
aku pun akan setia dengan dia..
sape yang tak mengharapkan kebahagiaan kan..
ceeewaahh!!

sabtu n ahad aritu baru je lepas settle kursus PRA-PERKAHWINAN..
hehehe..
tu pun abang sayang yang ajak..
kalo tak,takde maknenye aku nak pegi..
bek tido je kat umah..
hahahaha..
lesen pertama dah dapat..
tinggal nak amek lesen besar je..
adeehhh..
tanggungjawab tuh..

urmm..
aku ni dah ready ke nak pegang tanggungjawab BESAR tu??
takut jugak bila pikir2 ni..
takpe2..
seb bek dia bagi masa lama sikit..
sementara nak kumpul mengumpul nih..
haaisyhh..
tetibe jadi neves plaks...
hehhehe..
sape yang tak neves ble nak melangkah ke alam perkahwinan kan..
waahhh..
sungguh bijak berkata2 aku nih..

ape2 pun,aku harap hubungan yang ini akan kekal sampai ke akhir hayat 
dan yang paling penting,diredhai..
kali ni memang aku serius..
sebelum ni selalu bercinta tak pernah serius..
so kali ni aku harap akan berakhir dengan perkahwinan la..

hehehehe..
ape aku bebel ni weh..
dah cite pasal kawen2 plak..
hahahahaha..
segan aku!
aaawww...

dah2..
stop sini dulu..
kang panjang2 tak best lak..
len kali cite lain plak..
hahahaha..
daaa~



5 comments:

☻UsaGi NaNa☻ said...

smoga jodoh kekal kak!!!

aLy said...

"selamat pengantin baru"




saja wish awal2
kot2 la aku tak dapat datang majlis ko nanti
;p

Pinky Pixie said...

selamat menempuh alam baru nanti.. hehe

✿....rossa alina....✿ said...

alahaaai...segan ai tau...hehehehe..

thanks u all.. ;p

Cik Mira said...

copat sket kawennn