terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, August 21, 2010

wow!!aku jatuh cinta!!!hahahahahaha...

tajuk entry carik pasal..
hahahaha..
hello..hello..
takde nye aku nak curang dengan cik abang tau..
dalam hati aku cuma dia je..
(ayat poyo..hahaha)

seriously,
perkara kedua dalam hidup aku ialah muzik!!!
yup!!
i like music!!
so..no wonder la aku asyik pergi melalak dalam 
karaoke "jamban",tak pun jamban umah aku..
hahahahaha..
gilak!!
ade ke melalak dalam jamban..
dalam bilik mandi la..
hakkksss!!!

okey..okey..
aku bagitau hal sebenar..
aku jatuh cinta ngan Breakfast Band la..
hahahaha..
mula2 aku nak cari lagu
untuk ubah lagu kat belog aku neyh..
aku try2 cari..
saje je nak dengar lagu lain kan..
pastu aku try la dengar lagu ni..
waahhh..
tetiba terminat plak..
best la..
nak amek la lagu neyh..
macam ash kat cite pokemon cakap..
I CHOOSE U!!!
hahahaha..

sorry guys..aku culik gambar kau orang kat SINI..hahaha..

sape2 yang tak tahu dia orang tu sape..
haaa...
boleh la intai dia orang kat SINI
dengar la lagu yang tengah berkumandang 
kat belog aku neyh..
pergghhh..
suara macam Faizal Tahir..
tapi aku bukan minat suara beb..
aku minat ngan muzik dia orang nih..
hahahaha..
best!!
(jangan terasa ye encik Azri @ vokalis..hehehe..)

uikkk!!!
mentang2 cik abang pun ade band ea..
sorry cik abang..
bukan niat nak beralih arah..
tapi pape hal pun,
Crazy Minded totap di hati den..
ecececece..
kang majok plak cik abang neyh..
hahahaha..

pape pun..
aku harap dia orang ni berjaya..
jangan lah buat separuh jalan je ye..
mula2 je aktif..pastu terperap..
hohoho..
mintak2 tak de la macam tu..
btw,GOOD LUCK k..
keep it up!!
peace..  ^_^ V

notakecik : teringin nak tengok Crazy Minded perform..huhuhu..

3 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

sakit tak ...? berapa tinggi jatuh

Hamzah Ian said...

har har har har...!!!!!

✿....rossa alina....✿ said...

brutal solo : hahahaha..xsakit pon.. ;p

hamzah : oo..men gelak2 plak.. ;p