terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, September 25, 2010

terharu... :)

kenape terharu??jeng3..hehehehe..aku terharu sebab cik abang aku belikan makanan untuk aku..(ek eleh..tu pun nak kecoh..) ni bukan kes kecoh ke tak..malam tadi aku sms cik abang..aku bagitau aku lapar..mak aku tak masak sebab dia dah makan kat open house sebelah rumah..mak ada ajak,aku je malas nak pegi..malu la..hehehe..haa..malu punya pasal,hamek ko..kelaparan la aku malam tadi..huhuhu..sampai berguling2 sakit perut..memang lapar giler..nak g masak,aku pun malas..teeheee...mane tak nyeeeee...takkan aku nak masak untuk sorang je??sebab aku pikir,aku sorang je yang belum makan..haaih..

bila sms,cik abang aku diam je..tak reply...tak lame tu baru reply.."belikan??tengokla nanti" huuhhh..bunyi macam taknak je..then aku kata kat dia,"kalau taknak,takpe la..sorry menyusahkan..hati2 bawak moto tu..take care.." aku pun rasa serba salah sangat kat dia..sebab lepas dia habis keje,terus pergi kelas..mesti dia penat sangat..jahatkan aku ni??tak lame tu aku dapat sms dari dia.."kat kedai makan ni..nak order ape??" huhuhuhu..alahaaai...dia nak belikan betul2 la..aku rasa macam menyusahkan dia sangat wei.."tak menyusahkan ke datang rumah malam2 semata2 nak bagi makanan??" "takpe la..dah alang2 nak balik ni..lagipun tadi kata lapar kan.." aku terus order mee goreng kat dia..hehehehe..emm..tapi memang aku perlu makan pun..sebab aku kene makan ubat sebelum tido..

30 minit kemudian,dia sampai..aku terus keluar rumah untuk mendapatkan mee goreng aku..hehehehe..ada la borak2 sikit ngan dia..tapi tak boleh lama..sebab dah malam kan..pukul 12 mase tu..kalau lame2 kang,ape pulak kata jiran2 nanti..terserlah sangat muka dia yang keletihan mase tu..haaih..memang aku rase terharu giler..dalam masa yang sama,rasa happy gak la sebab dapat lepaskan rindu setelah beberapa hari tak tengok muka dia..huhuhu...

aku tak dapat nak gambarkan ape perasaan aku sekarang...aku rasa beruntung sangat sebab aku ditemukan dengan dia..dia memang betul2 sangat caring ngan aku..aku harap dia takkan berubah..dan aku harap,ape yang aku nampak kat dia,ape yang aku tahu pasal dia,sepanjang aku kenal dia sekarang,memang itu lah FIRDAUS yang sebenar..aku berharap sangat dia bukan berpura2..ape yang aku mampu buat,aku hanya mampu bersyukur dan berdoa kepada ALLAH..semoga jodoh aku dengan dia berpanjangan..eh??ape cakap pasal jodoh lak ni??haaihh..malu den..

semoga hubungan ini terus mendapat restu keluarga dan keredhaan dari ALLAH s.w.t..amin....

**notakecik : ubat yang aku makan malam tadi pahit giler.. T_T

No comments: