terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, October 31, 2010

khas untuk DIA.......

entry ni KHAS untuk cik abang..
tiba2 nak jiwang2 plak..
kehkehkeh..


FIRDAUS..
sedap nama awak..
pandai ibu awak bagi nama kat awak..
sikap awak memang menggambarkan tentang diri awak..
awak memang seorang anak yang SANGAT baik..
awak memang seorang teman yang SANGAT memahami..

awak tahu tak..
saya sayang sangat kat awak..
walaupun awak kadang-kadang buat saya menangis..
tapi saya tak pernah benci awak..
awak buat saya makin SAYANG awak..
walaupun saya selalu merajuk dengan awak..
tapi awak selalu berusaha untuk pujuk saya..
kalau boleh nak jugak saya senyum kan??

saya selalu berfikir..
apa yang awak kata dan buat tu..
semuanya ada maksud..
semuanya ada makna..
awak memang seorang yang sangat MATANG..
saya tak rugi kenal dengan awak..

orang selalu kata..
"cari suami yang serupa macam BAPA kita.."
yang boleh melindungi kita..
yang boleh pimpin kita..
ya......
mungkin lelaki itu AWAK!

saya harap saya tak salah cari orang..
saya harap saya tak salah kenal orang..
saya harap saya tak salah pilih AWAK..

kadang-kadang..
ada jugak kita berselisih pendapat..kan??
tapi awak selalu mengalah..
awak nak bagi saya menang..
kenapa awak sangat baik??

kadang-kadang..
saya selalu marah awak..
tapi awak selalu diam..
awak sanggup kena marah dengan saya..
awak tak membantah pun..
kenapa awak tak membantah??

kadang-kadang..
saya selalu bebel kat awak..
tapi awak dengar je saya bebel..
awak senyum je..
kadang-kadang sakit hati jugak bila awak senyum-senyum je..
awak jarang nak kata pape..
cuma semalam,
awak buat tangan CAMTU...saya rasa awak faham...
awak sudah bikin hati saya panas..
dalam hati cuma ALLAH je yang tahu..
tapi...biarlah..
awak pandai buat saya diam kan??

kadang-kadang..
saya mengadu masalah kat awak..
saya pernah mengadu kat awak pasal INI (sila klik)..
awak kata..
"dah..tak payah pikir sangat..
yang penting saya sayang awak.."
awak tau tak awak memang sangat SWEET??
awak dah buat hati keras saya jadi lembut..

walau macamne pun awak buat saya..
awak tetap tak dapat ubah hati dan perasaan saya..
sebab awak dah buat saya mula berfikir..
sebab awak dah buat saya yakin..
awak bakal bahagiakan saya..

cuma ape yang saya harapkan dari awak..
JANGAN PERNAH BERUBAH.. 
biarlah saya hidup dengan FIRDAUS yang macam sekarang..
walaupun tanggungjawab awak lebih berat sedikit..
saya nak FIRDAUS yang sama..
sebab..
SAYA SAYANG AWAK..
saya harap awak yang terakhir..

   rosalina..


amacam??jiwang tak??kehkehkeh..aku rasa 1st time aku luahkan untuk tatapan umum..tapi..apa yang terluah kat sini bukan rekaan semata-mata..memang KHAS aku tujukan untuk cik abang..hope jangan gelak2 ye..aku tau..kompem hati kau orang berbulu-bulu je bila baca..tapi,aku peduli ape..kehkehkeh..

aku tau..kalau cik abang baca,kompem dia gelak2..takpela..kalau nak gelak ke..nak menangis ke..hope cik abang tahu ape yang aku luahkan ni,semuanya MEMANG BENAR-BENAR BELAKA!hehehe.. -end-


6 comments:

misz fieqa said...

elele, comel jep.
cepat2 kahwin tau ! nnty jngn lpe jemput adk ! heee ;)


lebyou kak ♥

✿....rossa alina....✿ said...

heeee...malunyeeee...hmm..insyaALLAH k..


lebyu adik gak..muax9!!! :)

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

perghhhhhh.. cam x caya je ko yg tulis... hehhhehe.. nway, aku tau cinta ko tu ikhlas... cepat2 la ikut jejak aku ni... heheheh

✿....rossa alina....✿ said...

hahahahaha..segan la aku ko kate cmtu..kehkehkeh..ntah..aku luah je ape yg aku rasa..takde nak hipokrit2nyeeee..hehehehehehe,..aku pn xsabo nk ikut jejak ko wei..kahkahkahkah..dah miang lak aku ni.. ;p

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

hahaha.. bagush... x lok kawan lama2... bek kawen.. so, dah bole kumpul wet dari skunk da.. heheh

✿....rossa alina....✿ said...

za..mmg nak kumpul..tp bila nak kumpul je,mesti duit tu wat beli mende lain..huhuhu..dugaan betul ye??