terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, October 11, 2010

jalan-jalan 10.10.10

waaahhh...rase happy sangat arini..sebab dapat luangkan masa dengan cik abang lebih lama daripada biasa...selalu kalau kuar,just pergi makan,tengok wayang,shopping..takde masa sangat nak borak2..tapi hari ni dapat borak2 lame dengan dia..dalam masa yang sama,aku dapat lepaskan tension..hmm..memang aku tengah tension tadi..siap nangis2 lagi tau..hahahahaha..ciwek!aku tension sebab ape??ee..sebok je nak tahu..biarlah cik abang je yang tahu..hehehe..

hmm..ape yang penting,cik abang dah buat aku happy arini..hehehe..seronok SANGAT!!!!(terover la plak..) pape je la..hehehe..tadi sempat gak singgah kat Tanjung Harapan..boleh la..daripada pergi tempat bukan2 kan..kat sini dapat jugak tenangkan fikiran even takde ape2 pun yang menarik..huhuhu...

tengoklah muka dia yang penuh kasih sayang ni..hehehehe..

kesian..silau ye??hahaha..

saye sayang awak lah... :)
ni antara gambar kenangan kita orang kat Tanjung Harapan..ada lagi gambar tapi malas nak upload..err..tak tau nak story ape lagi ni..huhuhu...okey..mataku sudah ngantuk..mahu ketiduran dulu ya...good night! :)

*notakecik : saye sayang awak sangat2.... :)

4 comments:

MOFASAD said...

tanjng harapan je?

✿....rossa alina....✿ said...

tak lah....tanjung GILA.. ;p

NadiEa said...

syg awk juga.. hehe ;p
klu aku g siang mesti tserempak ngan korg.. haha

✿....rossa alina....✿ said...

tu la pasal..hahahaha..seb bek xjumpe..kalo jumpe segan aku nk manja2 ngn cik abg aku..kakakakakakaka.. ;p