terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, October 19, 2010

mimpi ngeri ke ni??

serius!aku tak tahu ape maksud mimpi aku malam semalam..bangun tidur terus keliru and moody..aku tak tau lah kenapa ngan aku ni..pagi tadi okey je sebenarnye..pastu ni tetibe je nak tacing2..huhuhu...perlu ke aku cerita pasal ni??aku pun teragak-agak..aku tak yakin..bila ingat balik pasal mimpi tu,aku jadi marah!geram!sedih!terkilan!rindu!semua ada..perasaan bercampur-campur..tapi sekarang dah okey..hehehe..ni pehal tibe2 ade rindu??hahahahaha..rindu tu untuk cik abang je..kihkihkih..

malam semalam aku mimpikan ex-gelpren cik abang..wtf!!kenape kau muncul dalam mimpi aku??kau ade sebut2 nama aku ke??ke kau rindu kat aku??kahkahkahkahkah...tarik2 rambut..lempang2..sepak terajang..nasib baik kat mimpi semua tu takda..kalau ada aksi2 tambahan kompem boleh buat movie..boleh la kau menang award..kahkahkahkah...

yang tak boleh blah tu..kawan2 dia pun ada masuk dalam mimpi aku jugak!!kahkahkahkah..haaa...aku tau..kompem diaorang ni ada ngumpat pasal aku kot??kalau tak,camne boleh masuk mimpi aku pulak??hagagaga..eee..aku baru je nak lupa pasal diaorang ni..tetiba masuk dalam mimpi plak..cett!!wat semak je..

erk??perlu ke aku mimpi dia weh??macam mimpi ngeri je bagi aku..bukan macam..tapi dah memang..hahahahaha..macam takde orang lain yang nak muncul dalam mimpi aku..kalau mimpi siti nurhaliza ke..aishwarya rai ke..best la sikit..boleh mintak autograph..ape pulak minah ni masuk dalam mimpi aku..hohh??rasa nak ketawa guling2 pun ade jugak..kahkahkahkah..nak kate aku rindu dia??uwekkksss!!!muntah ijau...eee...pergi la main jauh2..watpe la kau sebok2 masuk dalam mimpi aku ni..syuuhhh!!syuuuuhhhhhhhhh!!!!!!

adoooi...lawak giler...tak sangka pulak boleh mimpi minah ni..err..cik abang tak tau pasal ni..kalau dia tau,camne ek??lagipun,tak perlu lah nak story kat dia..takut dia sakit hati pulak..better senyap..tu lebih baik kan??hee..tapi..tapi..tapi....kompem dia akan tau jugak..sebab dia rajin baca blog aku..huhuhu...

ermm..cik abang,sorry ye..tak bagitau pasal ni..malas nak bagi awak ingat kat perempuan tu..better awak tak tahu..kan??kalau saya bagitau,takut awak tak suka..saya taknak awak sakit hati..saya taknak awak marah2..sebab saya SAYANG awak..SAAAAAAYANG SANGAT2 tau!!cuma SAYANG awak sorang..ya!AWAK SORANG!! :)  

-END-

*notakecik : sedang bermain2 dengan tarikh..hehehehehe..

No comments: