terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, October 17, 2010

perlu ke aku kata PADAN MUKA??


hehehehe..ape pulak tajuk entry camtu??macam marah kat someone je kan??aku bukan marah..cuma rasa terkilan..aku still lagi terkilan dengan someone..bukan setakat terkilan..sedih,sakit hati,geram pun ada jugak..even perkara tu dah lama..tapi aku tetap tak boleh lupa la..bukan semua perkara dapat lupa..kan??

yang aku nak cerita ni bukan nak mengaibkan sape2..mungkin boleh jadi pengajaran buat aku sendiri..kenapa aku nak kata PADAN MUKA kat someone??hehehehe..nak tau ke??aku nak jadi kejam sikit ni..tapi tak pe la..tak nak la kejam2..hahaha..

oke,ni pasal someone tu..dulu pernah mengata2 aku perampas lah..konon2 kata kat aku.."kebahagiaan yang datang dari kesedihan orang lain"..kepala hotak kau lah..tak tau pape jangan nak masuk campur..kecoh betul!!haaaa..sekarang kau pulak rasa camne ade orang masuk campur hubungan kau..kahkahkahkah..aku hanya mampu gelak je..KASIHAN sungguh kat kau..tu la..lain kali,jangan nak mengata2 orang lain..mulut tu jaga sikit ye..kau buat orang,kan dah kena balik kat diri sendiri..

aku??ada aku kesah ke pasal kau??aku malas nak amek tau pasal kau..tu pun cuma kebetulan je aku dapat tau..isy3..sedih ye??haa tau pun sedih..dulu masa mengata aku,kau tak jaga pulak perasaan aku..sekarang,PADAN MUKA lah..hahahahaha..adeh..rasa macam nak ketawa guling2..LOL!

dahlah..aku malas nak ingat pasal perempuan ni..kecoh gila..pengajaran,lain kali jangan suka2 mengata orang pastu heboh2kan keaiban orang kat orang lain..nanti dapat balasan..nah..rasakan..hahahahahaha.. -END-

MySpace

*notakecik : budi baik dibalas baik...

No comments: