terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, October 17, 2010

R . I . N . D . U + S . A . Y . A . N . G

haaih..baru je kuar jumpe cik abang,dah rasa rindu..ape kena ngan aku ni aku pun tak tau la..adooi..kene kawen ni kot baru takde kene penyakit ni..huhuhu..kemiangan aku sudah terserlah....takpe la cik abang..ada rezeki kita,cepat la masa tu tiba..huhuhu..pape pun,saye tetap SAYANG kamu..harap kamu pun begitu..teehehe..terjiwang la plak..

ade cerita menarik nak share ngan u olls..tadi aku pegi kat tempat keje lama..kawan aku bagitau aku yang aku dah TUNANG..wahhh!!memang gosip baikkkkk punya la..orang lain lebih tau pasal aku..sedangkan empunya badan tak tau pape..hahahaha..adehh..ni mesti keje cik abang aku la ni..maybe dia bengang kot orang asyik tanye2 je pasal bila kami nak kawen..tu yang dia bagitau kat kawan dia pasal tunang..then kawan dia pegi heboh kat kawan2 lain pulak...tapi tak tau la kan betul ke tidak..hmm..papepun,yang penting kami tau ape status kami yang sebenar..isy3..dah macam artis la pulak gosip2 ni..hahahaha..

dia orang ni takut sangat tau aku tak bagitau aku nak tunang bila..haih..aku rasa pasal tunang tu..biar la family je yang tau kot..lainla kalau perkahwinan kan??lagipun nak buat kecil2an je..insyaALLAH ada la rezeki tu..panjang umur,jodoh cepat,ade la berita dari kami..tapi bukan dalam masa yang terdekat ni..haih...memang camni rupanya kalau kene gosip ye??..susah betul jadi orang femes ni..*tetibe..hahahahahaha..

oke la mata sudah ngantuk..nak tido la..letih arini kuar ngan cik abang..hee..gudnite..salam..

*notakecik : sayang FIRDAUS sangat2..

No comments: