terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, October 9, 2010

ular sawa jadian.. ;p

hari jumaat aritu kat opis aku ade buat jamuan hari raya..kira macam open opis la..tapi kecil2an je..punye la banyak makanan kat dalam opis..perggghhh...aku sendiri pun tak tau nak makan yang mane satu..hehh..aku nak tunjuk kat kau orang semua makanan tu tapi segan je nak amek gambar makanan..so tak dapat la aku nak tunjuk gambar2 tu semua..huhuhu..sori manyak2 oke..

tapi kan ade la berlaku kebengangan sedikit mase tu..ye la..aku tengah syok2 nak amek makanan,tetibe nama aku asyik kene panggil je..kena buat itu,buat ini..aku bukan merungut ape..kalau bagi aku masa nak rehat jap,nak bagi aku jamah makanan sikit ke..tak pe la jugak..ni baru settle buat keje sikit,dah kene buat yang lain..ee..bengang je..aku bukan bengang dengan semua orang kat opis aku tu..tapi dengan sorang makcik tu je la..nak buat air teh O pun nak kene aku yang buat jugak ke??ek eleh..senang je kot??!!!!!!!punye la nak mengarah2 aku plak..aku memang tak kesah la kalau nak aku buat tapi ape motif dia suruh aku yang buat padahal bende tu bukan la susah sangat nak buat kot..(berapa banyak "buat" da...) punye la pemalas orang tua ni..cop!!bukan aku sorang je yang berkata begitu oke..haaihhh.. =_="

dah la mulut tak reti diam..aku ni jenis tak suka orang bebel2 kat aku..kalau nak mintak tolong tu,agak2 la..kalau semua nak aku yang buat,ape cite??mentang2 aku paling muda,nak aku yang buat semua..aku memang berangin gak la mase tu..tapi aku tak tunjuk..dia dah mengarah2 aku,pastu dia buat ape??penuhkan perut dia??wtf!sedap je dia mengunyah2 mase tu..*^^%^$%&^%^ 

nasib baik la kau tu orang tua..dah umur macam mak aku gak la..so,aku kena la hormat jugak..sebab tu aku tak pernah tinggikan suara kat opis..tapi  kalau perangai macam haremmmm,buat aku menyampah je..pe jadah??

isyh3..ape aku ni..jahat betul la..asyik mengata orang lain je..hahahaha..haaihh..nak buat camne..dah memang aku tak suka dia..dia pun,kalau tak cari pasal ngan aku,takde la timbul cite dia..kan??hahahaha..tak tahu la kenapa aku tak suka ngan makcik tu..hmm..

err..kejap..ape kaitan tajuk entry ngan citer makcik tu??hahaha..sebenarnye aku nak citer lain..nak citer pasal ular sawa..hahaha..ape melencong tempat lain plak..adehhh..oke2..

mase jamuan tu..aku memang melantak habis la..memang tak hengat dunia..hahahaha..lepas makan kenyang2,kompem rasa mengantuk..memang aku rase mengantuk giler..ape lagi..buat projek ar..TIDUR!!!hehehehehe..kan dah macam ular sawa tu..ular sawa kan bila dah kenyang,tidur..hahahaha..

tapi aku tak boleh tidur sebab ramai orang yang borak2 kat opis tu..entah ape mende yang dia orang borak pun aku tak tau..sebab aku sumbat telinga dengar lagu..malas aku nak amek port orang2 tua bercakap..baik dengar lagu lagi bagusss..tapi aku sempat gak terlelap kejap..cuma terbangun sebab suara dia orang lagi kuat dari lagu2 yang aku tengah dengar..kalau dah kategori kuat bebel memang suara kuat..kan?? huhu.. -END-

*notakecik : aku tak suka orang tu,orang tu suka aku ke??kalau dia tak suka,lantak dia la..sebab aku pun tak suka dia..hahahaha...

No comments: