terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, October 21, 2010

yeaahh!!dah dapat!!!heee... ^_^


haisyhh..rindu la kat belog ni..ehehhh..gedik plak aku ni..kahkahkah..isyh!kene rindu..kalau tak,nanti dia majok..heee...mandai je aku ni..

arini ade kursus orientasi kat JPA Putrajaya..ape la..dah keje setahun pun kene pegi orientasi..hahaha..kursus aku pulak dah melambak dah..masuk yang ni,jadi 17hari..padahal pegawai kerajaan wajib amek 10 hari je..tu kalau kat INTAN la..kalau kat tempat lain,7 hari kot??hmm..tak pe la..pergi je la kursus..sekurang2nye takde la STRESS sangat kat opis tu..stress sebab ape??hehehehe..tettt...rahsia..jeng..jeng..jeng..hahaha..

memang penat sangat arini..padahal bukan buat ape pun..makan je banyak..hahahaha..pastu duduk dalam dewan yang macam kutub utara..berapa kali ntah aku masuk toilet,aku pun tak kira..huhuhu..ahh...abaikan pasal kursus ni..aku nak cerita pasal lain..pasal ni,esok ke..lusa ke..tulat ke..tonggeng ke..karang baru aku cerita..ngeh..ngeh..ngeh..

tadi aku balik dalam keadaan yang memenatkan..penat tau jadi rider motor ni..sakit pinggang aku..kena tahan dalam masa 30-45 minit..haaa..dapat bayangkan tak betapa jauhnya tempat keje aku yang hari2 aku dok ulang alik..naik lenguh pinggang..bontot pun kebassssss je...hahahaha..

haa..pasni dah tak sakit pinggang..tapi poket aku pulak yang kopak..huhuhu..sebab aku dah dapat lesen kereta..heee...sukanyeeee...setelah aku menunggang motor secara haram selama 4hari sebab lesen takde (sebab nak combine ngan lesen kereta)..esok baru aku dapat menunggang secara halal..hahahahaha..

akhirnya dapat jugak..hehehehe..
nak naik kereta pergi kerja tapi aku tak yakin lagi..lagipun aku tengah pokai sekarang ni..kalau nak naik kereta kena pikir 10 kali..huhuhu...mane tak nye...kene bayar tol,minyak,service kereta..belum campur duit makan aku lagi tu..banyak kene guna duit wooo...kopak aku nanti..hmm..kalau aku dah sah jawatan,aku nak mintak tukar la..cari yang dekat2 je..senang sikit nak fokus kat family..ececece..hahahaha..

cakap pasal family ni,buat aku gerun la..haaisyh..mak ngan abah dah bising2 dah..asyik tanye je bila nak kawen..adooi...cik abang kate,ibu dia suruh kawen cepat2 pulak..sebab dia sunyi..ape2 pun..soal kawen tu memang dah ada dalam perancangan..tapi............bukan dalam masa terdekat ni..doakanlah yang terbaik untuk kita orang..

hmm..sudah2 la melalut tengah2 malam ni..kang yang entah pape pulak yang aku taip..hahahaha.. -end-

*notakecik : kangen banget same encik FIRDAUS.. MySpace

3 comments:

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

wahwahhhh... congrats.... jgn lupa.. ko baru lesen P tu.. agik 2 taun baru full.. akekekkeke...

encik big said...

mekros! pasni tak naik moto dah la ek? kalu nk jual btau aku tau.. murah2 dah la.. sian kat aku.. huhuhu..

✿....rossa alina....✿ said...

cik fisha : hehehehe..lesen P ni aku xkesah..tp aku nak full kat lesen lain la..kahkahkahkahkah..mengong jap.. ;p

encik big : hahahaha..jual??ohhh!!no way...tu kesayangan ai..syg nak jual..hehehehehe..