terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, November 19, 2010

best ke buruk2kan nama orang??

mesti rasa geram dan marah bila ada orang buruk2kan nama kita..kan??aku lah salah sorang mangsanya..disebabkan mende yang aku dah buat,so,dia amek kesempatan tu untuk buruk2kan nama aku..cehh!!boleh pulak camtu kan..pastu dia siap ada geng tuuuuu...aku ni ha sorang2 je pertahankan maruah aku..takpe..aku percaya ALLAH akan tolong hamba2nya..

ada orang terasa bila aku sebut nama ZAHARAH ke??kuikuikui...[ooppsss...lupa nak bagitau..sila baca INI baru kau orang akan faham..] ZAHARAH yang aku maksudkan ni,dia tak tahu pape kot..alaa..kalau dia tau pun,mestilah dia back up kawan dia kan..betul tak??tapi kalau aku kan,aku akan jadi pendengar je..kalau mintak pendapat,bagilah pendapat..bukan makin menghasut..hmm..sedap nama ZAHARAH tu kan..tapi sayang..dengan kesedapan nama dan secantik rupa yang ALLAH anugerahkan,dia tak gunakan dengan sebaik2nya..memang sayang sekali..

to ZAHARAH..aku minta maaf sebab kaitkan kau dalam hal ni..untuk pengetahuan kau,aku tak reka cerita tu..tapi hakikatnya,aku memang betul2 tahu cerita pasal kau orang..aku bukan reka2 cerita..dalam dunia aku,takde cerita yang direka..semuanya adalah benar..pelik ke aku dapat tahu apa yang cik Y bagitahu dan cerita kat kau??jangan pelik..ALLAH tu MAHA BERKUASA..just percaya je dengan DIA..

to cik Y,sudah2lah jaja cerita pasal aku..cukup2lah buat dosa..tak guna cantik kalau hati busuk..aku dah tahu semuanyalah..SEMUA!!kalau kau nak berkomplot ngan kawan kau untuk jatuhkan aku,terpulang..aku tak kisah sebab aku percaya ALLAH akan tolong aku..teruskanlah niat kau..terima kasih..

aku dah penat nak pikir pasal kau orang..lantak lah kau orang nak buat ape..kalau nak terus mengumpat aku ke..nak mengata aku ke..teruskanlah..kan sedap makan daging saudara sendiri..kan??

aku dah muak dengan cerita kau..tapi tak tahu lah kenapa kan..makin aku nak lupakan ape yang kau dah buat kat aku,makin datang pulak dugaan yang lain..mungkin ALLAH nak tunjuk ape yang dah jadi kat belakang aku..mungkin ALLAH nak tunjuk ape yang kau dah buat tu..mungkin ALLAH nak uji aku dengan dugaan yang camni..pape pun aku akan terus sabar..aku redha..aku terima semua ni..dan aku harap sangat kau terus lenyap dari hidup aku..


aku sayang kawan2 aku..aku sayang semua..aku taknak benci orang..tapi orang yang buat aku timbulkan rasa benci tu..dahlah..aku malas nak bebel panjang2..aku harap semua ni akan berakhir..dan cuma satu je aku mintak dari kawan-kawan aku,doakan kebahagian aku..okey,stop sini..love u all..bye..

"ya ALLAH,lindungilah ROSALINA dari manusia2 keji dan jauhkan ROSALINA dari anasir2 jahat yang cuba menggugat kesabarannya..jadikanlah ROSALINA seorang manusia yang penyabar..sesungguhnya KAU MAHA BERKUASA..AMIN..AMIN YARABBAL A'LAMIN..."

-end-

9 comments:

Amylia Soon said...

ignore je..if not hati asek susah je dok pk org2 cengini ^_^

Poyaty said...

good for u. jgn mabil pusing. nnt awk yg tensen2 sendiri. hehehe

bia lah dia suka mkn daging saudara sendiri :D

Poyaty said...

good for u. jgn mabil pusing. nnt awk yg tensen2 sendiri. hehehe

bia lah dia suka mkn daging saudara sendiri :D

✿....rossa alina....✿ said...

amylia soon : mmg nk ignore je..rasa nk clorok je otak ni bg xingat kt org tu..huhuhu..

✿....rossa alina....✿ said...

poyaty : huhu..orait..thanks dear..syg kamu la even xkenal n cme kenal kt sini je.. :P

Aqilah Nur said...

biarlah.mulut org bukan boleh tutup wak...

Jank said...

amboiii mcm perang besa je ni, saba2 ye cik rossa, teringat lagu Hati yang Kau Sakiti hehe

maCy said...

saba na... tu je ley habaq~

✿....rossa alina....✿ said...

Aqilah Nur : seb bek dia jauh..kalo dekat,nak stapler je mulut dia..

Jank : huhuhu..kalo perang besar,xde kt sini..kompem dah pegi kt tmpt pmpuan tu men tarik2 rambut..kuikuikui..

macy : hmm..ok..tenkiu dear.. :)