terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, November 18, 2010

eh perempuan ni..aku bagi pelempang nak??

sebelum aku teruskan,aku nak minta maaf kat cik abang..sebab terpaksa luah kat sini..hope cik abang faham..sini je lah satu2nya tempat nak luahkan..selama ni memang aku bersabar je..aku tahan je dari tulis pape pasal 'dia'..tapi kali ni,tak boleh nak tahan dah..hmm..SORRY AGAIN..

untuk perempuan tu,entry ni KHAS untuk kau..

aku dah lama sabar..memang sabar gila-gila dah..tapi kau nak aku buat camne lagi??pe lagi yang kau tak puas hati ngan aku ye??aku dah cakap..jangan cari pasal dengan aku..tapi kau cari jugak..kau sengaja cari penyakit kan..

pastu kau nak tunjuk alim la konon..konon je tu..then kau kata kau yang teraniaya??camtu??kahkahkah..kau dah buat aku gelak besar disini ye cik Y..masalahnye,sape yang teraniaya ni??rasanye kau silap cakap kot.....??sebelum kata pape,baik kau analisis dulu apa yang dah jadi..bukan main kata je..cehh!!

untuk pengetahuan kau..aku TAK PERNAH LANGSUNG buat cerita bukan-bukan pasal kau..takde pulak aku nak mengadu damba kat orang lain..hahaha..not my style k..cuma kau tu je yang lebih2..kan..kononlah nak menagih simpati orang lain ye??alalalala...kesiannye..jom kawan-kawan..kesiankan kat dia..kesian lah..sebab takde sape pun nak simpati dengan dia..aku pun tumpang simpati ni..

pandai lah kau ni..sebab jaja cerita aku kat kawan-kawan kau untuk meraih simpati..waahhh..bagus!!bagus!!kawan-kawan..jom tepuk tangan untuk dia..sebab dia dah berjaya aibkan aku..good..good..terima kasih ye sebab jaja cerita pasal aku..buat susah-susah je kan..terima kasih banyak-banyak..

tapi aku nak bagi kau ni..baca dan fahamkan ye..

hadith Rasulullah S.A.W


so??aku harap kau ubahlah sikap kau tu..tak bawak ke mana pun kalau kau terus berperangai camtu..aku bukan nak tunjuk yang aku ni baik sangat..aku pun manusia biasa jugak..ada jugak buat silap..tapi kau tu dah melampau sangat..rasanya tak perlu kot nak cerita buruk2 pasal aku kat kawan2 kau..kau dapat ape??dapat dosa je..yang dah lepas tu dah la..tapi kau still lagi cari point nak buruk2kan nama aku kan..kau yang cari pasal..kalau kau tak cerita kat kawan kau,takde lah wujud entry pasal kau ni..

aku bukan nak mengungkit..cuma aku jadi geram bila cerita pasal aku,kau hebohkan kat kawan2 kau..kau nak benci aku??benci lah..nak maki aku??maki la..aku tak kisah pun..sebab tu hak kau..tapi apa hak kau nak cerita pasal aku kat kawan-kawan kau??kalau yang baik-baik takpela jugak..ni nak aibkan aku ngan cerita bukan2 plak..isyh3..pe nak jadi ngan ko ye??bawak2lah bertaubat..dah2 lah tu..cukup2lah buat dosa tu..

aku memang tak sangkalah dengan kau ni..dulu masa mula-mula kenal kau,punyalah tunjuk baik kan..orang kata pijak semut pun tak mati!!!kononlah nak puji-puji aku..wakakaka..lembut gigi dari lidah..

bila dah kenal kau,huhh!!nak je aku lempang-lempang kau..ya!!serius!!memang aku nak lempang kau sebab mulut kau yang suka maki aku tu..alalala..lupe ye??nak aku tunjuk bukti ke??hmm..takpe lah..aku baru je bagi hadith tu kan..takkan lah aku nak bagitau ape yang kau dah buat kat aku..oh??nak kata aku maki kau pulak ke??jap..jap..kau yang cari pasal ngan aku kan??kau dah main dengan api..so,paham2lah..tapi hakikatnye mulut kau lagi busuk dari loji najis!!

ntah ape lagi lah yang kau tak puas hati pasal aku ye??aku tahu lah kau ada cerita pasal aku dekat kawan kau yang bernama ZAHARAH tu..oppsss!!!terbagitau la pulak kan..[err..ramai nama zaharah kat sini kan??kuikuikui..so jangan terasa ye..cuma perempuan ni je yang tahu zaharah mane..]..nape??terkejut??hahahaha..kan aku dah cakap..aku bukan bodoh..kalau ALLAH nak tolong,dengan apa cara pun dia akan tunjuk..so,better you beware with me..[ahakksss!!macam mengugut la pulak..]


kau kene ingat..kau tu tengah study..sekali aku doa kau GAGAL camne??kau nak ke??haaihh..aku dah selalu cakap kat orang..lagi2 cik abang..jangan cari pasal ngan aku..sebab mulut aku ni masin..kalau kat hati aku terdetik yang buruk2 pasal orang tu,kebarangkalian mende tu nak jadi adalah TINGGI..kau nak ke jadi camtu??kalau nak,buatlah lagi..teruskanlah heboh cerita pasal aku ye..

hisyhh..aku tak paham lah kenapa orang dengki sangat ngan aku..padahal aku takde buat pape pun..cuma aku akan balas balik kalau orang cari pasal ngan aku..haa..sape yang tiba2 kena ngan aku tu,maknanya ada cari pasal ngan aku la tu..so sendiri mahu ingat la..hahaha..

aku dah niat dalam hati,aku taknak ambik tahu langsung pasal kau lagi..memang taknak tahu pun..tapi dah ALLAH nak tunjuk ape yang kau dah buat,so,aku nak buat camne kan..aku kena lalui jugak even hati aku ni sakit..

dah lah..kalau kau tak paham dan tak puas hati lagi dengan ape yang aku jelaskan kat sini,aku tak tahu lah pe nak jadi ngan kau..nama je belajar tinggi2 kan tapi otak letak kat kaki..aku dah cakap,jangan cerita tapi kau terus..terus..dan terus cerita pasal aku kan..memang otak kat kaki kot..isyh3..kesian..

dah!!aku dah malaslah nak cerita pasal kau kat sini..wat semak blog aku je..SEMAK!!SEMAK!! okey bye!! -end-

*notakecik : meluat aku dengan orang gedik2 ni..

9 comments:

beautiful_rose said...

sape die?
meh sini aku tolong kaki kan die...huhuhu

org kalo dengki mmg macam tu..depan kite manis jerk.blakang kite terus jadik hantu bertanduk.dah tu nak jaja citer2 buruk kite siap tambah perise ajinomoto lagi nak bagi citer tu rase mcm best...

kasik sepak terajang je terosssss...
huhuhu pesal aku lak y terlebih emo nieh? musykil aku =p

Zulfahmi Abidin said...

alahai.sabar je lah k.^__^. klu same2 diam kan dah selesai masalah.

Terkini:
1. Entry Ke-47 Nie Entry Paling Panjang Aku Pernah Tulis
2. Bila Aku Jumpe Perempuan Yang Aku Benci
3. Selamat Hari Raya Aidiladha

Poyaty said...

wak, saba byk2 ye. saya tahu kalau tgh mrh mmg camni. geram kan

tp, kalau awk balas balik nnt awk sama juga cam dia. so abaikan

be strong gurl :D

✿....rossa alina....✿ said...

beautiful_rose : hihihi..alamak..ada org terlebih emo plak kt sini..hmm..nak wat cmne kan..dia kan lagi baik dr saye..semua yg dia buat tu betul,yg sy buat ni salah..hmm..lantaklah..kalo dia nk terus dengki,biarkanlah..ALLAH je mampu balas..

Zulfahmi Abidin : hmm..memang nak diam tp kan,kalau org tu yg tibe2 je mulakan dulu,cmne erk??hmm..dia ada kawan dia,boleh la kan..sy ni nk kene hadapi sorg2 tau.. :(
awk xpaham..sy kene pertahankan diri..

Poyaty : tengah cuba nak abaikan tp still xboleh terima ngn ape yg dia dah buat..dia dah malukan sy.. :(

HEROICzero said...

omak aihhh.. panjang bebeno. ni dah marah btol da neh...

haha! sabar lah sabar.

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

sabar yank.. manusia berhati busuk mmg cam gitu.. ada je berita yg nak disebarkan nye...
uat bodo je.. yg penting kiter tau sape betul n sapa salah..
Allah tu maha adil, Dia akan tunjukkan jugak yg pompuan tu tetap salah..

✿....rossa alina....✿ said...

HEROICzero : panjang ke??huhuhu...

za : aku mmg nak sabar..tp kadang2 batas kesabaran aku ni smpai xboleh nk bendung lagi.. T_T
thanks sbb faham aku za...

eman said...

ish!! x suke jgk org yg spesies cenggini.. wt skt ati jek;;

✿....rossa alina....✿ said...

eman : mmg sakit hati sangat2..sekarang dah block dah manusia tu kt fb..puas hati dah..huhuhu..