terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, November 23, 2010

hari yang hebat!!hahaha..

pagi tadi punyalah malas gila nak bangun pergi kerja..tapi aku gagahkan diri jugak bangun untuk iron baju ngan tudung..

ni gara-gara penat berjalan sakan la ari ahad tu..pagi-pagi lagi dah keluar..ngedate ngan cik abang..and anta bakal ibu mertua aku pergi kerja..[aiceh!bakal..hehh] pastu jalan-jalan jap kat Plaza Alam Sentral..tu pun sebab temankan cik abang buat cop nama dia..sementara nak tunggu cop tu siap, sempat lagi menapak kat PKNS semata-mata nak makan McD!!hahaha..

lepas dah siap semua,gerak pergi Puncak Alam plak..sebab nak bawak bakal adik ipar aku,Mamat bukan nama sebenar,pergi kedai aksesori kereta..bateri kereta dia kong pulak.. [cewah!!adik ipar ke??huhuhu..sebaya kot??] pastu,sempat pulak pergi melepaskan gian kat karaoke jamban..gila betul diaorang ni..menyanyi mengalahkan Faizal Tahir..wakakaka..susah betul kuar ngan 'artis'..hahahaha..artis ke??artis lah kot??sebab diaorang ada band kan...??

Crazy Minded
lepas anta si Mamat ni,aku ngan cik abang terus gerak pergi Pantai Remis..wakaka..macam takde tempat lain je kan??ahh..pe aku peduli..janji dapat makan angin..bukan setakat makan angin je..siap bawak bekal McD yang si mamat tu belanja..hui..makan McD dua kali dalam 1 hari..kembong perot haaa..untung-untung ada orang nak belanje..balun je la..hehehe..

lepas puas berjalan,gerak pergi Shah Alam pulak..amek bakal ibu mertua aku balik kerja..haaihh..tadi menghantar..ni mengambil pulak..mata aku pulak dah rabak..bawak pun kejap2 kuyu je mata..penat giler beb!!tapi sebab bosan punye pasal,haa hamek kau semua tempat nak pergi..last2,diri sendiri penat gila tahap kambeng..bayangkan sepanjang jalan tu aku yang drive kereta..mak oooiii..memang terasa sangat penatnye..ada jugak si Mamat ngan cik abang drive..tapi diaorang kejap2 je drive..[cik abang takde lesen..aku tak berani bagi dia drive even dia tau drive..sebab banyak roadblock..] lepas anta cik abang balik,sampai rumah,aku makan2 kejap pastu terus bammm!!kroihh..krooihh..

oke sambung cerita pagi tadi..lepas iron baju,sempat pulak aku baring2 siap boleh terlelap..hehhh..sedar2 dah pukul 7 hape lagi bangun siap terlompat terus mandi + solat..tapi kemalasan tetap terasa..ahh..persetankan semua tu..even dah terlambat tapi aku tetap jugak gerak pergi kerja..

tengah syok2 bawak moto aku dah rasa lain macam..mane taknye..awan gelap giler kat depan tu memang kompem2 la nak hujan..tapi aku redah jugak mintak2 takde hujan sepanjang jalan..tapi..tapi..tapi..nasib tak menyebelahi aku sebab baru sampai kat tol Setia Alam,hujan dah mula lebat..aahhh..aku terus pergi melencong ke Bukit Raja,nekad nak balik rumah je..baju dah basah lenjun,kasut dah boleh jadi akuarium ikan pari,takkanlah aku nak terus pergi kerja..tak kuasa aku..

yang aku bengang,kat tempat aku langsung tak hujan plak..haaiihh..memang dah kuasa ALLAH kan..aku redha je la..ingat nak pergi kerja tapi rasa tak sedap badan pulak,pe lagi..terus bagitahu kat CC aku,nak MC..heee..ske hati aku je nak MC kan??

pe lagi,kat rumah buat projek la..memang jadi hari tido sepanjang hari..kehkehkeh..sekarang,rasakan,tak boleh tido pulak..hamek kau..padan muka tak boleh tido..masa ni la aku curi masa nak menghapdet belog..pastu aku baru perasan entry ni dah panjang..kahkahkahkah..perlu ke aku sambung??tak payah lah..bukan ada orang baca..dah..dah..taknak bebel lagi..bye!!

-end-

notakecik : arini pun sempat lagi pergi rumah kakak aku kat Dengkil ngan cik abang..kitaorang ni asyik merayap je..haaihh..

3 comments:

nor isneini said...

ish teringt aku g skolah naik basikal pstu hujan sparuh jalan je...T_T

Ayuraza said...

saya baca..hehe..
rock kapak tu..cayalah..

✿....rossa alina....✿ said...

nani : hahaha..kompem ko basah kan..hehhh..ko rajin g sekolah ke??tettt~hehehehe..

ayuraza : heee..thanks coz baca..hahaha..rock kapak siap bawak kapak.. ;p