terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, November 19, 2010

i'm happy with you..

awak..awak..awak nak tahu tak..
saya happy sangat bila dengan awak..
saya selalu rindu awak tau..

bila dengar lagu ni kan,saya terus ingat awak..




awak dah buat saya bertambah rindu kat awak..

tapi rindu saya terus terubat bila dengar lagu ni.. 



 awak..awak.. 

TERIMA KASIH YE.. 

TERIMA KASIH sebab terus sayang saya..

TERIMA KASIH sebab terus percaya saya..

TERIMA KASIH sebab terus faham saya..

TERIMA KASIH
sebab terus jaga saya..

TERIMA KASIH
sebab tak sia-siakan saya..
 
SAYA PUN SAYANG AWAK!!

ya..awak sorang!!

 
janganlah tenung saye camtu..malu la..heee..
awak..awak..
saya nak bagi awak lagu ni..
wink..wink..
dengar diam-diam..bukak telinga..
dan fahamkan lirik tau..
hihihi.. 

 di kala ku kehilangan..
di dalam kegelapan..
kau suluhkan sinar petunjuk..

di kala ku kesedihan..
kau ukirkan senyuman..
dengan penuh sabar memujuk..

engkau menyambut tiap kali aku terjatuh..

andai hari esok..
langit akan runtuh..
tabahlah menjunjung bersamaku..
andai hari esok..
dunia gelora..
takkan ku gemuruh..
selagi ku ada kamu..

di kala aku tak pasti..
kau tampil dengan berani..
membimbing agar lebih yakin..

dan bila hidup penuh soalan..
kau berikan jawapan..
melengkap semua kekurangan..

engkau menyambut tiap kali aku terjatuh..

andai hari esok..
langit akan runtuh..
tabahlah menjunjung bersamaku..
andai hari esok..
dunia gelora..
takkan ku gemuruh..
selagi ku ada kamu..
 
tidak mungkin diri ini mampu..
hidup tanpa doronganmu..

andai hari esok..
langit akan runtuh..
tabahlah menjunjung bersamaku..
andai hari esok..
dunia gelora..
takkan ku gemuruh..
selagi ku ada kamu..
ehem!!ehem!!entry nak jiwang pulak kan.. MySpace

aahhh..aku peduli ape..nak jiwang jugak..kihkihkih..takpe..cik abang faham..sebab..bila aku rindu dia,mesti akan ada entry untuk dia..
MySpace

okey,taknak bebel panjang..bye!!


-end- 
*notakecik : sayang awak sampai bila-bila.. 

15 comments:

Affan Ruslan said...

lagu pertama dan ketiga tu macam tak pernah dgr, yang lagu kedua tu banyak kali dah dgr. hehe

~ceRRy beRRy~ said...

perghhh...
lagu wali band tuh mmg sentiasa pasang klu rasa nk feeling jiwang sket!
teheeeeee... ;)

Wahidah said...

wah love on the air..:)

aLy A said...

=]

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

manyak aku nk habaQ ky ang ni..

1) cute arr pic yg ko uat kt atas tu.. apa ntah nama die.. yg pic ko + abg ko tu... confrats~!!

2) aku doakan ko bahagia sbgmana aku rasa skunk.. hehhhhe...

3) pesanan tOk abg ko:- sila jaga kawan saya baek2... coz hanya awk di atynye, sblm nie, sya x nmpk perangai jiwang die sebegini rupe.. seb bek x terpengsan td.. bway, rossa mmg ikhlas sygkan awk.. sebagaimana saya sayangkan cik abg saya.. ngeeeee

h A n Y S said...

lagu adira tu my peberet!
sedap kan?!
;D

Kimmy Ai said...

hehe.. jiwang gak akak nie.. ;DD

Kimmy Ai said...

hehe.. jiwang gak akak nie.. ;DD

✿....rossa alina....✿ said...

Affan Ruslan : hee..yg kedua tu mmg selalu dengar sbb kuar kt radio..yg 1st tu mmg jarang sangat la dengar..kn??heee..yg ketiga tu baru kot?? ;p

~ceRRy beRRy~ : hehehe..agak2 nk jiwang kene dgr lagu ni..haaa..mesti selalu buat ni..kuikuikui..

wahidah : hihihi..cara nak luahkan perasaan ni..nak bg cik abang percaya..seb bek dia suka..hahahaha.. ;p

aly A : hee..senyum2 je ko ni kan.. :)

✿ ..natakafisha.. ✿ : mak ooi manyaknye..hihihi..

1) header ke??hehehe..tq darl..susah payah tu buat..hahaha..

2) tq again za..aku pn doakan kebahagiaan ko..cyg ko.. :)

3)err..tu kene gtau cik abg aku la ye??heee..tq cyg.. :)


h A n Y S : heee..mmg sedap..llirik dia ada makna.. <3

Kimmy Ai : hahahaha..semua org jiwang tau..cuma malu2 je nak tunjuk kan..kuikuikui.. ;p

hamzah ian said...

oh.. pesal gua minat baik baik sayang juga.. argh..

HEROICzero said...

hehehe jiwang sangat da neh~ =)

apple hijau said...

hadoi!! (sambil tepuk dahi) layaaann....

utk bakal anak buah ku: cepat2 ler hantar rombongan...tak cukup rumah alin boleh tumpang rumah nenek kt depan tu...ahaks!

✿....rossa alina....✿ said...

hamzah ian hahahaha..minat ke?? ;p

HEROICzero : wakakaka..biar la nak jiwang..asyik ganas2 je..hahaha..

acik : aaahahahaha..alamak..kantoi sudaaaa...malu..malu.. ;p

Poyaty said...

alololo, sweetnya. x penah la buat entry camni. should try kot skali skala. hehehe

✿....rossa alina....✿ said...

poyaty : heee..cubalah buat.. ;p