terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, November 16, 2010

maaf..aku dah ada pengganti.. selamat tinggal....... T_T

ehem!ehem!pengganti ape jadahnye ni??hehehe..hello....kau orang jangan pikir bukan2 pulak ye...mustahil aku nak cari pengganti untuk cik abang aku tu..mustahil ke??kuikuikui..ye la..mustahil kan..dah malas nak cari orang lain..aku yakin dengan dia..mesti boleh go on kan..hihihi..[gedik dah miang nak kawen la tu..]

eh..jap..jap..aku bukan nak cerita pasal cik abang aku la..ni nak cite pasal..........................hehehe..nak bg saspen sikit kat kau orang boleh??boleh la....ye??ye??hehehehe..saspen la sangat ye...nyampah aku..

kan aritu aku ade story mory kat kau orang pasal enset aku yang bengong tu kan..ala..yang kat entry ni...[klik SINI la]..haaa..aku nak bagitau yang aku dah ade penggantinya..waaa...cepat sungguh cari pengganti kan??ye....itu sangat perlu oke..takkan la nak aku berkerut2 muka je setiap kali menaip sms sebab geram..tak pasal2 muka cepat berkedut,dah kena jadi nenek kebayan moden..hisyhh!!choi!!choi!!choi!!tak mo aih!!

hellooo...cik rossa ooi..jangan gedik2 oke..

gedik??tang mane aku gedik ntah??aku tak gedik oke..hahaha..ngokngek tol sape kate aku gedik..punya macho macam pokok pisang,kate aku gedik plak..cehh!!yela2..aku nak bagitau ni ha..pengganti untuk ensetku yang bengong itu..ni la dia..scroll la bawah sikit.....

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.


.

.

aik??mane dia??
[scroll lagi la antu..]
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

tadaaaaa...

my new gadget.. :)
hehehehe..ni la pengganti dia..mintak2 takde la buat hal..kalau buat hal jugak,memang tangan aku ni bawak suwe la kot??hagagaga..ngokngek..pe aku mencarut ni..takde suwe2 dalam dunia ni..dah mende nak jadi,jadi la..kan??

oke..puas hati dah??hihihi..dah tau kan??haa..dok diam2 ye..jangan tatap lama2..dia malu..wakakaka..

dah la..lapar plak..nak makan tapi takde mende nak makan..ujan2 camni memang cepat rasa lapar kan??adehh..okey,bye!! -end-
 
 *notakecik : kenapa orang suka marah?? =_="

17 comments:

princeduyong said...

waa...dah ganti curve tu...

♥ eyka elisha ♥ said...

fuyoooo~BB siot! =P

nor isneini said...

waahhhh...BLACKBERRY...ehehehkkk

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

fuyooOoooo...
kaya..
hahhaah,,,
alin, kakgie, ckp "ko kan minah blur.. mana reti guna"..
hahahha..
aku tulun taip je kay..

✿....rossa alina....✿ said...

princeduyong : hehehe..rezeki..kalo henset tu xrosak,xde la nk ganti.. ;p

♥ eyka elisha ♥ : hahaha..nak gak ke??beli sendiri oke.. ;p

nor isneini : eleh..ko dah hari2 nmpak kot??hahaha..

✿ ..natakafisha.. ✿ : kaya ke??xlah..mane ade kaya..ni rezeki ALLAH yg bg kan..kalo dah usaha,adalah rezeki..hehehe..alhamdulillah..mintak2 aku xlupa dir..tu je aku harap..huhu..eee..jahat la kak gie..hahaha..xbaik tau.. ;p

amalhaj said...

bile teman tandang ajer.... mesti mengkome nunjok mende yg baru.... isk..isk..isk...

✿ CikCimi said...

waaa~ nk enset baru gak !!
:P

✿....rossa alina....✿ said...

amalhaj : hehehehe..ciannye..xpe..awk pn boleh dapat mende baru la.. :)

✿ CikCimi : hehehe..nak ke??amek la..tp amek gambar je..kuikuikui.. ;p

Ciao Annin-sama said...

Nak jugak!!! XD

rossoneri said...

wahhhhh bestnyaaaaaaa...
bila lah kita nak dapat duit ganti hp nih

✿....rossa alina....✿ said...

Ciao Annin-sama : heee..nak ke?? ;p

rossoneri : kumpul wet banyak2 kompem boleh beli.. :)

pandapolarbear said...

wah sonoknya hp baru...btw salam perkenalan dari ming2 yaww...=)
i pollow u...birthday kamu 15 april 87 ea...saya awl sehari dari kamoo

✿....rossa alina....✿ said...

pandapolarbear : weee...saye dapat kembar lain mak,lain bapak , n lain tarikh..cme kembar bulan je..kuikuikui..tq2 coz follow..salam perkenalan jugee.. :)

apple hijau said...

blackberry tuuu.... waaah... bikin jeles neh weh..

✿....rossa alina....✿ said...

acik : heee..jgn la jeles..acik pn bleh dpt gak... ;p

BeYLa! said...

whaa~~ BB tu! :D

✿....rossa alina....✿ said...

BeYLa! : yup!!BB je..hehehe.. ;p