terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, November 6, 2010

sesi memerapkan diri..

wuwuwu...sangat sedih sebab tak dapat nak keluar pergi mana2...fulus nggak ada..adehh.. T_T apesal la gaji aku bulan ni cepat kering??sedih giler..nak kate duit habis kat anak-anak,aku ni belum kawin..anak tekak ada la..wat melantak kot??tapi tak jugak..aku cuma makan pagi je..balik kerja baru makan kat rumah..ntah ke mana ntah duit aku..

aaahh..abaikan je la..ade la tu aku dah gunakan..yang penting aku bukan guna untuk mende2 yang tak berfaedah..haaihh..belum kawen pun dah kena bayar macam2..nanti dah kawen camne pulak ye??aiyoooo...fenin palo den!

orait..biasanya asal hari sabtu je mesti aku lesap..mesti aku takde kat umah..tapi arini aku ade kat umah pulak..kompem mak ngan abah aku pelik je..hahaha..nak buat camne kan..cik abang kena kerja pulak..nak ajak dia kuar,kompem dia penat..even kerja half day pun mesti penat jugak kan??hmm..tak pe la..dok umah je diam2..esok pulak??tak tau la nak dok umah ke,nak kuar..kalau kuar pun tak tau nak ke mana..bosan pulak asyik pergi tempat yang sama je..

argghhh!!camni la rasanya bila dah terbiasa keluar,tetiba tak keluar..rasa macam gian je..adehh..tapi takde la sampai menggigil-gigil macam orang parkenson tu..tu penyakit lain dah tu..hahaha..hmm aku dah ajak cik abang kuar tapi dia macam tak nak je..takpe la..aku nak merajuk ngan dia..padan muka dia..HAHAHAHAHA..ketawa jahat plak aku ni..

sebenarnya tak kisah pun kalau dia taknak keluar ngan aku..aku boleh je keluar ngan adik2 aku tu..tapi rasa tak syok la plak..hahaha..[nani n tiha..jangan marah haaa...hihihi..] ye la..dah biasa keluar dengan cik abang kan..bila keluar dengan orang lain rasa tak syok la..yang cik abang ni pulak tak habis asyik kata.."asal taknak keluar je,mesti nak mengamok je kan??" errr...aku mengamok ke??macam tak je??tapi,entah....dah cik abang selalu kata camtu,ye la kot??kohkohkoh..nak buat camne kan..takkan nak aku keluar ngan orang lain kot??sape je la yang nak keluar ngan aku ni..haaihh..



oppss!!jangan ingat aku takde kawan pulak..aku ni kawan2 semua duduk jauh2..yang dekat2 semuanya busy..tak pun masih study..tak pun dah berumahtangga..adehh..sebenarnye dah lama gila tak contact ngan diaorang ni..tak pe lah..maybe dia orang pun takde masa kan??

eh!dah la..aku tak boleh lama2 ni..aku nak pergi join family aku tengok tv..hehehe..bosan pulak mengadap mende ni je..err..jangan ingat aku bosan ngan kau orang plak..aku bosan sebab dari pagi tadi asyik mengadap pc je..kang mata aku ni makin teruk pulak rabunnye..hehehe..oke..stop sini..daaa..-end-

*notakecik : tengah bosan gila tahap kambeng.. MySpace

2 comments:

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

heheheh... ileks arr... dok uma tulun mak lipat kaen tu... hehehe

✿....rossa alina....✿ said...

a'ah erk??good idea tu..boleh wat praktikal sebelum kawen..wakakaka.. ;p