terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, December 9, 2010

jalan-jalan kawen..hehhh...

ape punya tajuk la..jalan-jalan kawen..hahaha..entah hape-hape la kan..oke,diam!

entry yang ni ada banyak gambar..semua pasal kawen je..kuikuikui..tapi orang punya majlis la..bukan aku punya majlis pun..kawan-kawan aku semua sibuk-sibuk nak kawen la..nak tunang la..turn aku bila lagi..haahahaha..kemiangan..

jom tengok gambar..

kak Miya ngan abang Salleh..kak Miya ni akak senior aku kat UITM segamat..dok 1 bilik ngan aku..selalu cerita pasal abg salleh ni kat aku..tapi tak pernah jumpa pun..last2 jumpe masa dia kawen..tapi..tapi..tapi..abg salleh tak kenal aku pun.. T_T

tema dorg ni kelabu..cantik sangat kak miya ni..lain sangat2..hihihi..tapi sedih sangat aku tak join amek gambar..mase pengantin lelaki sampai,aku dah rushing nak balik..sebab rumah dia ni kat RAUB..kene drive balik KLANG petang tu jugak..sebab esoknye aku kerja,. T_T


ni kat belah pihak laki..kat Teluk Kemang..aku tak pergi pun..hehehe..cukuplah dah pergi yang kat RAUB tu..err..gambar2 ni semua aku culik kat kak Oyin..kawan kak miya..sorry kak..takde gambar dalam simpanan la..huhu..

ni Ocah..kawan sekolah menengah dulu..aku gerak ramai2 ngan kawan2 aku..nak tau tak..Ocah ni dulu berisi tau!sekarang ni dia kurus giler..sebab dia tak makan nasi..sanggup kan??kalau aku tak sanggup..lapar je sepanjang masa..hihihi..lagipun cik abang asyik suruh makan je..dia suruh aku gemuk pulak..tengok la dalam gambar ni pun nampak aku dah gemuk..hahaha..

you look so gorgeous la Ocah!!i looooiikeeee..hihihi..

yang ni pulak Ecah..kawan sekolah menengah gak..hihihi..susah betul nak cari rumah dia..nasib baik jumpa gak..mase ni Ecah memang sangat2 cantik!!aku yang tengok pun boleh ternganga dan mata tak berkelip..[bab ternganga tu aku tipu k..]

masa ni memang dah macam reunion la pulak..ramai gila kawan-kawan yang datang..masing-masing bergaya sakan..dulu comot-comot je..hahaha..aku la yang comot tu..
weh,nak tau tak..sebelum aku bagitau,gelak la dulu..HAHAHAHAHAHAHA..okey,cukup..

masa pergi majlis kawen kawan aku yang nama dia OCAH, cik abang aku ikut sekali..aku saje ajak dia teman..heee..nasib baik dia sporting giler wa kata luuu..mane tak nye..kawan aku siap tanye dia.."firdaus,bila nak kawen??" kawan aku pun sengal giler pergi tanya betul-betul..ingatkan main-main je..

aku tak kisah pun kalau dia tanye,tapi takut kena bahan ngan cik abang aku je..kuikuikui..cik abang aku tu kalau bab bahan orang memang nombor SATU!!!!!dengan selamba cik abang aku jawab.."kawen??ESOK la.." boleh la pulak jawab camtu kan..aku diam ajeeee..malas mau layan dia orang..

kalau cik abang ajak kawen esok memang la aku suka!!suka!!suka!!hahahaha..tapi ongkosnya belum cukup...sabar je la ye cik abang..ada rezeki,ada la...doakanlah jodoh aku ngan cik abang ni panjang..AMIN....

bagilah chance kat aku ngan cik abang nak berangan..kihkihkih..orang kate hambek berkat..heee..
okey dah!tu je.. :)



*notakecik : sorry,aku malas gila nak edit gambar elok-elok..hihihi..tapi kan,cantik gak aku edit erk??kihkihkih..

13 comments:

Hanafi WangZi said...

miss rossa bile ag.. heheh

::..Dia daYa..:: said...

sangat suka tengok kawan-kawan kawen

tapi diri sendiri belum kawen lagi
huhuh

cantik-cantik pengantinnya.

Liliyuli said...

pergh amek berkat tuuu..hehehe

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

wahwahhhh.. dlm manyak2 gambar...
pic yg terakhir yg paling tantik.. hehehehhe

sepet said...

bila pulak tuan tanah nak nek pelamin pakai baju lip-lap lip-lap??


hehhehheee ...

sepet said...

bila pulak tuan tanah nak nek pelamin pakai baju lip-lap lip-lap??


hehhehheee ...

Ah Laang said...

gambar lasat tu gatai ya amat

aLy A said...

weh ecah koop tu dah btunang
kau bila lagi?





tak lama dah tu kan?
;p

Ain Zulaikha said...

wah.. ramainya orang kahwiin ya :)

HEROICzero said...

hehehe. musim orang kawen. semoga berbahagia , insyaAllah.

NM02 said...

singgah pagi jumaat.

rizwan's sweetheart said...

ok2... amek berkat... mudah2an cepat serunya...

haiii... bila disember jerk mesti ntry pasal orang kawen... kawen, kawen, kawen... fda gak yang loteh menjawab soalan bertalu2 manusia2 tak makan saman...

boleh kita berkawan? tq visit my blog... sudi tak kalau kita xchange link?

✿....rossa alina....✿ said...

Hanafi WangZi : hehehehe..ntah..xtau la bila..tunggu je la..kuikuikui..

::..Dia daYa..:: : pengantin mesti kene cantik kan..heee..

Liliyuli : yeeee..sgt perlu ambek berkat..kihkihkih..

✿ ..natakafisha.. ✿ : hahahaha..ko jgn ko...nti aku nk amek gambar banyak2 kang.. ;p

sepet : heee..skrg blom masanye lg.. :)

Ah Laang : gatai ke??hahaha..

aLy A : aku pn lambat tau yg ecah tu tunang weh..huhuhu..aku kejap2 lagi la tp xtau bila..hahahaha..

Ain Zulaikha : yup!mmg ramai..smpai ade yg xterpegi.. ;p

HEROICzero : hee..mmg ramai.. ;p

NM02 :tq.. :)

rizwan's sweetheart : mudah2an..heee..tenkiu..berkawan??dialu2kan.. :)