terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, January 8, 2011

berjiwang sat di pagi sabtu ^_^

"rangkap satu....kata mula......." BB aku menyanyi2 lagu Adrenalin by Faizal Tahir menandakan ada orang call..ohh!!cik abang call..

"hello..yeee..nape call...?" jawab call terus tanya soalan tu..hahaha..

"saje..tak boleh ke..hehe.." gedik2 plak cik abang ni..

"boleh..tak kata pun tak boleh kan.."
 
"pernah dengar lagu CINTAI AKU tak?kumpulan SOFAZ nyanyi.." ohh,nak tanye tu je..ingatkan ada hal ape la..haihh.. =_="

"pernah..nape ye?haaa..mesti ade pape kan...??nak jiwang2 la tu.."

"hehehe..ala..tak boleh ke..sekali sekala.."

tu lah antara perbualan antara aku ngan cik abang dalam tepon,lebih kurang SEBULAN yang lalu..waahhh!!lamenye sebulan..masih boleh ingat??benda2 camni..mestilah ingat..kahkahkahkah..
 
okey2..sambung..err..aku macam tak percaya pulak cik abang aku tu tiba2 je nak berjiwang2 mase tu..nak kata pujuk aku merajuk,aku takde merajuk pun..nak kata aku marah,tak de pulak aku marah2..entah!mimpi ape ntah..hahahaha..


tapi takpelah..ikut dia lah nak berjiwang ke,nak berjoget ke,yang penting aku tau dia sayang aku..ececececeee..gedik siot aku ni..kahkahkah..

dah2..pe kata aku letak sini lagu tu..orait..jom dengar..hihihi..






Andai angin mampu kirimkan 
Pesan untukmu
Yang telah kuucapkan
 
Cintai aku
Dan bukan lain
Tak ada lagi yang kuinginkan
Selain hanya dirimu
 
Andai bintang mampu sinari
Hati dan tubuhku
Agar terlihatmu
 
Cintai aku dan bukan yang lain
tak ada lg yang kuinginkan
selain hanya dirimu..

(Kau lah pilihan)
 jadilah seperti yang aku mahu
(Kau lah pilihan)
 selalu bersamaku siang dan malam

(Ku rasa benar)
Kau lah pilihan dari segala arah
(Ku rasa benar)
 saat bersamamu
Bersamamu…

Miliki aku dan bukan yang lain…
Tak ada lagi yang kuinginkan selain dirimu

(Kau lah pilihan)
 jadilah seperti yang aku mahu
(Kau lah pilihan)
 selalu bersamaku siang dan malam

(Ku rasa benar)
Kaulah pilihan dari segala arah
(Ku rasa benar)
 saat bersamamu
Bersamamu

Kurasa benar
Bersamamu
Bersamamu


okey..dah habis nyanyi??berdentum-dentum guruh bunyi bila kau orang nyanyi..kahkahkah..orait,tu je nak share..thanks sebab singgah..tata~

*notakecik : selesema mode.. T_T

10 comments:

Irma A.Wahid said...

alo sweetnye..pepagi kol berjiwang ye.....xpe2 mnmbh kesejahteraan hbgn~~~

cik zaza said...

raksasa sy tak penah nyanyikan lagu utk sy..huhu

fara said...

lirik die ade maksod mendalam tu :)

padle said...

weeeeeewitttt!!!

Poyaty said...

alololo, apsal sweet sgt neh. hehehe. xpe sesekali lelaki nak berjiwang, layan kan saja :)

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

hakhakhakk.. padan la kawan aku nie pun dah miang keladi da.. hehehhe...
sewwtttt kapel...

✿....rossa alina....✿ said...

Irma A.Wahid : hahahaha..mimpi ape ntah dier tu call nak berjiwang2an.. ;p

cik zaza : weee..soh la encik raksasa nyanyikan..kat karok pon boleh..hehehe.. ;p

fara : hehehehe..mendalam sgt..jiwang!! ;p

padle : hehehe..nak weeewiiit gak la.. ;p

Poyaty : hehehe..bkn pe,cme terkejut je..jarang dier cmni..ade time2 je..hihihi.. ;p

✿ ..natakafisha.. ✿:hehehe..time2 cmni je sweet..kalo gado,xsweet pn..huhuhu.. ;p

zns said...

hik hik...comel jer :)
takpalah bermanja manja..kan tu yang best dalam hubungan..

n!da said...

amboihhh. romantiko obsesion betol en.abg cik rossa ye. hehehe

✿....rossa alina....✿ said...

zns : hehehehe..seb bek sekali sekala je cik abg ni berjiwangan..kalo hari2,xsyok la..hahaha..

n!da : hahaha..tu tunggu mood dier nk jiwang2 dtg,bru la nk jiwang..kalo x,HAMPEH jeee..huhuhu