terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Saturday, January 15, 2011

nak bagi hadiah ape?? T_T

weh..weh..kau orang..boleh tolong aku??biasenye kalau birthday lelaki,perempuan bagi ape ye??lagi berapa hari je ni birthday cik abang aku ni nak dekat..aku tak tau la..aku ni bukan reti sangat nak bagi2 hadiah bagai..adehhh..

err..cik abang..saye tak tahu nak bagi ape kat awak..tak payah bagi la..boleh tak??hihihihi..boleh ye??ye??yeee??? 

orang kata,kalau nak bagi pape kene ikhlas..tak boleh paksa2..cik abang,jangan paksa2 saya ye??sebab nanti saya tak ikhlas..kihkihkih..

cik abang,saya rindu awak la..semalam tak dapat borak lama sebab saye tengah majok..nasib baik awak pujuk jugak time saye nak balik semalam..hahaha..

cik abang,jangan mintak hadiah bukan2 ye..saya bukan banyak duit sangat..awak faham kan?? T_T

okey,tu je nak bebel..

tata..

*notakecik : tengah memikir nak bagi ape.. =_="


4 comments:

apple hijau said...

bg jam tgn...setiap saat aku mengingati mu. setiap ketika seperti kau berada di sisi ku..huhu!

✿....rossa alina....✿ said...

acik nab : hahahaha..jiwangggg gak acik ni..ni pengaruh novel la ni kan??kihkihkih..

HEROICzero said...

tie, shud be okay. or, tshirt? will do kot~

✿....rossa alina....✿ said...

HEROICzero : tie? dier bukan keje opis..huhuhu..tshirt?hmm..maybe..huhuhu..