terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, February 21, 2011

ENTRY BASI 1 : jalan-jalan lepaskan tension kat Shah Alam dengan cik abang & adik-adik.. :)

hihihi..ni entry basi..aku tak galakkan kau orang baca..sebab kompem bosan..harharhar..

masa 12 Februari lepas,konon2 la bajet nk jalan ngan cik abang je..tapi adik aku yang gedik tu nak beli kasut polis..ngengada btol..beli la sendiri!!ohh..tak boleh..sebab aku dapat arahan dari abah suruh bawak dia..sebab dia tak tahu nak beli kasut tu kat mane..kahkahkah..

aku kakak yang baik..aku menurut perintah je..kang kalo tak bawak,mula lah ada budak mengugut taknak pergi sekolah..GEDIKKK!!

haihh..ingatkan aku,adik aku tu ngan cik abang aku je yang keluar..tapi adik aku lagi sorang nak join..bosan katenye..kehkehkeh..takpe lah..bila lagi nak kuar sama2..dah lame tak jalan2 ngan dia orang..heee..

cik abang pulak perasan..konon la katenyeeee.."abang ipar yang lucu"..yakksss!!lucu??lucu ke??keje membahan orang je adalah..

dah,taknak bebel..jom tengok gambar.. :)


kenapa gambar budak ni plak?sebok je..

ade lagi??siap kembang2 idong lagi..kahkahkah..bajet cun ke??menyampah..

aku adalah adik..please..tolong percaya.. :)

aku tak tahu kenapa dengan dia orang ni..hahaha

apesal banyak btol gambar minah ni??hisyhh!!

action je tuuu...hihihi

mereka lagi??

lagi??bosaannnn..kroihh..kroihh..

kesian cik abang gambar blur..sebab tiba2 dia muncul..hahaha..

cik abang suka pejam mata..menyampah!

nape??bajet hensem macam The Rock ke??kihkihkih..

okey,tu je..tata.. 

-end-

notakecik : takde mende pun kat entry ni..hahaha..

1 comment:

cik aja said...

muka sepesen jee sume. haha.