terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, February 21, 2011

ENTRY BASI 2 : berdating-datingan di Tanjung Harapan a.k.a Tanjung Gila

haaa...ni entry basi lagi..ngaaahahaha..berzaman dah ni baru nak update..tadi dah buat entry..ni ada lagi..kahkahkah..

aku malas nak menaip sebenarnye..jom tengok gambar..

hahaha..motif??
driver a.k.a cik abang..

cik abang gumuks!!

ohh!!aku pun gumuk gak!! T_T
dua-dua gumuks!hahahahaha..
cik abang suka amik gambar buat muka..
ape kena ni??nak cium2 pokok pulokkk??

suka2 je cik abang tarik hidung aku..

eh??aku rasa aku ada update la entry pasal aku dating kat sini..hahaha..entry yang INI..

-end-

*notakecik : apesal rajin sangat update blog ni??rajin ke??gambar je banyak..hahaha..

2 comments:

CGG said...

comeinye..
soo romantic:)

Hanafi WangZi said...

kamu kene tagged.. silelah jawab dengan senyumm ;)