terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, February 10, 2011

SORRY!!aku tak baca shoutbox!!

haluuu...hai kawan2ku sekalian..di kesempatan ini,aku ingin menyusun seploh jari tangan dan seploh jari kaki aku sebab aku tak dapat nak baca contengan2 kau orang dekat shoutbox aku tuuuu...uwaaa..

ini adalah disebabkan pihak atasan telah mengeblock menatang2 semua tu termasuk game2 yang aku selalu main dalam fb..ohhh!!mungkin bukan kene block..maybe mereka2 itu telah membuat sesuatu supaya aku tak dapat bermain2 dengan game2 kesayangan aku tuuuu..uwaaaa... T_T

 
 
see!!tengoklah ape jadi ngan shoutbox haku..uwaaa..so sorry kengkawan..tak dapat tau ape yang kau orang conteng.. T_T 
 
err..bukan aku sorang je yang kene k..semua manusia yang kerja kat sini kene jugak..miaaahahaha..adakah patut untuk memadanmukakan kat diri sendiri??whateverla..hehhh..
 

hey!don't worry la weh..aku bukan tak baca..aku boleh je baca semua tu..tapi kat rumah lerr..hmm tapi tu pun kalau rajin..sebab internet kat rumah selow melow macam siput babi..ciss!!ape malas2 ni beb!!hahaha..hello..malas2 pun,sekurang2nye aku ada baca jugak k..hihihi..

btw,tenkiu sangat2 kat kau orang yang rajin2 mensinggah,mengkomen,dan memfollow blog merah aku ni..weee..luv u all k..


rasenye sampai sini je kot??just nak kabo tu je..huhuhu..dah lah weh!aku nak buat koje ni..nanti2 aku cite lagi..hihihi..take care k..tata..

-end-

*notakecik : sedang cuba menghappykan diri sendiri.. T_T

6 comments:

Lya Colours said...

lah kene block. selamat opis ku. jgn block2. merana ok. huhu

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

hi lalim!!~ tengs singgah my blog td..sal contest tu..tu entry mode..dia akan still keras kat situ sampai tarikh tu tamat..

pstttt..sekarang mmg sume kena block kan...kat gomen mmg cenggitu...aiyooo!!


Jom mai singgah my blog....klik je link mummylovers blog ini

Abhamz said...

salam, perkara biasa kena kat sape2...buka akaun cbox pulak.

ayushida said...

laa... kesiannya.... hehe...nak buat macam mana kan,

anyway, akk ada tag ni :

http://ayurashidah.blogspot.com/2011/02/pencarian-10-blog-tercantik-pilihan.html

CTE said...

boleh pulak mcm gtu yek...akak tau tau pun....susah jugak kan?..

✿....rossa alina....✿ said...

Lya Colours : mmg merana sgt kalo kene block..xdapat nak tau sape yg conteng2..huhuhu..

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ : heee tq coz explain..hmm..standard la tu kan..smua nk block..rasenye xpayah block2 la..bkn xbuat keje pn..lgpun,memang dah siapkan kerja awal2..pastu baru layan tenet..bkn xbuat keje pn..haihh..

Abhamz : akaun cbox?huhuhu..

ayushida : tq sis..nnti saye buat tag tu k..hee.. :)

CTE : hee..mmg susah kak..seb bek bleh bw sbb blog xkne block..kalo x,lg merana kot?huhuhu