terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, March 23, 2011

19 n 20 March 2011 - gotong royong bersihkan rumah kat kampung cik abang..

wee..lame sudah tak update pasal cerita sendiri..ni semua gara2 busy sebab ade audit dalaman kat tempat kerja n kena pastikan semua di update..that's why la blog pulak yang tak terupdate..*alasan

hari minggu haritu aku follow cik abang balik kampung dia kat Sabak Bernam tu..sebelum balik kampung cik abang,aku dengan cik abang pergi kenduri kawen kawan aku kat cheras..sekarang dah jadi PUAN dah kawan aku sorang ni..kekekeke..eh..kawan aku ada blog la..INI blog dia..dia baru je update blog dia tu tapi just tepek gambar je la..za,aku curik gambar ko satu..hahahaha..jangan marah.. :p

ni iklan gigi ke?hihihi..
okey,sudah2 la tu cite pasal kawen..ngaahahaha..orait,sambung cite pasal kat kampung cik abang plak..sebenarnye sebelum balik kampung cik abang tu,kita orang ade la perselisihan faham sikit..cik abang majok ngan aku..uwaaa..dia yang majok,aku plak yang emo..kihkihkih..tapi kejap je tu..bila dah kat kampung,kita orang ok balik..maybe masing2 tengah penat kot..tu yang rasa nak emo je..

kat kampung tu bukan nak bersukaria oke..aku tolong jadi driver je balik sane..hahaha..ooppsss!!ehh..ehh..tak..tak..bukan driver..aku pun memang tengah bosan gak..nasib baik ibu cik abang ajak pergi sekali,bolehlah hilangkan bosan..seronok gak dok kat kampung sekali sekala..rasa suasana kampung tu..malam2 tido tak payah pasang kipas pun tak pe sebab memang dah sejuk..nyamuk??ade la sikit..tapi xde la sebanyak kat umah aku..

eh??kejap!nak tau ke ape yang kita orang buat kat rumah tu??ahhh...tak payah tahu la..ni antara aku ngan family dia je yang tahu..kahkahkah..sorry..

ohh!!okey,aku rasa aku bebel banyak..kahkah..meh tengok gambar plak..tapi aku letak sikit je la..nak letak banyak2 pun memang gambar tak banyak..kehkehkeh..

eleh cik abang..nak posing la tu konon..takde macam model pun..
ape motif cik abang aku snap pic ni?
air naik lepas hujan..banyak pacat kat sini woo..
cik abang ajak masuk plak..
oppss..bukan ajak masuk..dia nak amek pic bahagian depan pulak..
haihh..tinggal kenangan je rumah ni..baru je berapa kali aku datang sini.. T_T
motif??hahaha..cik abang sengaja berdiri situ nak cover2..sebenarnye nak amek pic adik dia tengah tido..hahaha..jahat sungguh cik abang..
uik??tengoklah cik abang sempat lagi buat rokok lenteng..

memang seronok sangat bila balik sana..rasa tenang je..tapi cuma satu je la..jauh..nak keluar g pekan pun amek mase..biase la kan..kalau tak jauh,bukanlah kampung namanye..ape2pun aku memang rase seronok betul la..hilang stress sekejap..

err..okey,tu je aku nak bebel.tetibe kepala aku sakit plak..adehh..k la,tata~

-end-

*notakecik : disebabkan terlalu penat mendrivekan kereta,aku memaksa diri aku untuk tidak menghadirkan diri ke tempat kerja isnin aritu..kahkahkah..okebai!

6 comments:

Lya Colours said...

byk pacat? saya lari dulu. huhu

kiwi said...

majok2 manje tu..hihi..bestnye blik kg ^^

nora said...

wei bos ko pesan suh cakap kat ko yg dia baca blog ko,

pastu dia cakap lagi
"SEE U ON MONDAY!"
-ni dia yg cakap haa bukan aku yg cakapp :p

ENTRY HOT : Betul ke Tak Betul??

Cik Ina minat Do do Cheng said...

salam kenal,

terima kasih kunjung blog makcik.

bestnya kalau duduk kat kampung, tapi sebab kita kerja kat bandar, terpaksalah akur kena duduk dibandar.

makdara TERdiva said...

rokok lenteng popular kat kg :D

nelly said...

Rajinnya ...