terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, March 1, 2011

apabila kena sound dengan cik abang....

alahaai..kena sound dengan cik abang pulokkk..kihkihkih..

nak tau ke dia sound ape??banyak wei!!kahkah..tapi takpe..aku terima semua tu untuk kebaikan kita orang jugak nanti..kadang2 kita tak tahu sikap kita camne kan..cuma orang yang rapat dengan kita je yang tahu camne perangai kita..

selain dari family,op kos la cik abang yang tahu perangai aku..sebab boleh dikatakan selalu jumpa..heee..salah satu yang dia sound, "awak ni tetibe je nak mengamuk2 tak sesuai tau.." hamek kau kan dah kena..

ala cik abang ni..bukan suka2 je nak mengamuk..tu bukan mengamuk..tapi merajuk..nak merajuk2 pun tak boleh ke..bukan selalu pun..hihihi..

aku merajuk pun bukan lama..sebab aku mane lah boleh tahan kalau merajuk2 ni..sedangkan tak SMS 1 hari pun dah macam orang gila,ni kan pulak tak de SMS langsung?lagi lah gila..kan??hahaha..

tak kisah lah..yang penting aku tahu cik abang betul2 ikhlas kat aku..kehkehkeh..dah2..aku tak nak jiwang2 lagi kang ada pulak yang muntah kuning..

okey tata..

-end-

*notakecik : psst..psst..cik abang..saye sayang kamu tau!hihihi..

1 comment:

nur afiqah hani said...

hehe, allaa sweetn gitu.
iqa kuat mngmok n kuat mrjok gle taw :P