terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Tuesday, March 29, 2011

my BFF's wedding [noly & shah]

wuwuwuuuu...best friend aku da kawen..pasni dah tak boleh nak berjimba2 selalu..tapi..errr..ye ke tak berjimba2??kehkehkeh..ape pulak tak boleh kan??mesti boleh punye..takkan lah nak keluar ngan kawan pun tak boleh pulokkk..

macam tak percaya la pulak kawan aku dah kawen..dulu gelak guling2,main kejar2,main ejek2,main raba2,mase study kat uitm..waahhh!!miss that momment yaww..teringin jugak nak keluar ramai2 ngan semua member2 study dulu tapi masing2 busy..haihh.. =_="

bila diingat balik mase mula2 aku kenal noly dulu,rasenye takde lah bertegur sangat mase sekolah menengah..tup2 kat uitm boleh jadi bestfriend plakkk..kihkihkih..sampailah sekarang ni ha still contact lagi..sampai orang cakap kembar..dulu2,mane ade aku,mesti ade noly..mane ade noly,mesti ade aku..tapi,kalo bab study,noly memang excellent la..aku gitu2 jerrr..sebab aku memang malas nak study..heee..

hmm..bila ingat balik mase dulu2 kan,tbe2 rase sebak je beb..rindu gilerrrr!!uwaaa....nak nangissss!!! T_T

oke,tak jadi nak nangis bila tengok gambar ni..

zaman muda mudi mase kat uitm Segamat [noly,sara,aku]

pehh!!muka aku tak matang langsung..kahkahkah..itam giler muka aku..patutlah takde orang nak..memang aku tak cun dulu wei..[sekarang cun ke??] 

dah,sambung cite pasal noly kawen..aku jadi penyibuk je mase noly kawen..sebab aku tak tahu sangat nak buat ape..aku bukan jadi pengapit pun..hihihi..tapi disebabkan aku malas nak balik rumah,aku tido je rumah noly..buat2 muka tak malu je sudeehhhh...jangan mare ek noly oi..

meh tengok gambar noly..sob..sob..noly dah kawen..menangis kegembiraan aku wei.. :')

malam berinai..

before majlis potong kek..

nak jugak menyelit..heee..

merah menyala..nasib baik takde lembu wei..kalau tak,dah kene kejar lembu dah.. ;p

rombongan pihak lelaki dah sampai haaa..

jalan molek2 ye makcik.. ;p

semoga berbahagia.. :)

sebok je sara ni..hihi..turn sara bulan 6 ni.. :)

aku nak jugak amek gambar ngan noly..turn aku err..err..oke next!!!

senyum manjang je si noly ni.. :)

noly!!kau sangat GORGEOUS!!!!

aku ngan cik abang couple last yang amek gambar dengan pengantin tau..nak jugak adeeee..hihihi..

aku doakan semoga noly n husband berbahagia selalu..sabar n tabah je la dengan dugaan2 tu ek..aku dapat doakan kau orang dari jauh je..take care yawww..

sebenarnye banyak lagi gambar dalam koleksi aku tapi takkanlah nak sumbat semua dalam ni kan??dalam FB melambak lerr..hahahaha..

dah,taknak bebel banyak2..nanti macam lalat..ngeongg2 je..okebai!

-end-

*notakecik : counting the days..awww..sangat nevessss!!! *_*

20 comments:

= d = said...

lawa nye pelamin..
i like..!!

miszrossa bile lak nak ikot jejak kawan??
d doakan yg terbaek..
amiin..

nyway, blogwalking..
:)

Henry Zackery said...

yg awk nye bile pulak..hehe.. jgn lupa jemput :)

Ringan ringan

✿....rossa alina....✿ said...

= d = : hehehe turn saye 2tahun akan datang..insyaALLAH..kihkihkih.. ;p

Henry Zackery : kalau jemput nak datang ke??heee... ;p

Hanieqha said...

singgah jalan2 jugak...
heheh

Statement perempuan yang bikin panas!!
<a href="http://annikabubble.blogspot.com/2011/03/deco-deco-beng-beng-boong.html>deco beng beng boong blog aku!!</a>

hardy boy said...

so sweet bila tgk orang kawin.hehehe(^_^)

♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ said...

suke yang pakai baju merah tu..
nice gilerr!!

pssttt: turn kamo biler lagikk??

salam singgah dr mummy weiyda!!
nice entry!!
keep it up blogging ya!

new netry : http://mummylovepink-lovely.blogspot.com/2011/03/kisah-cinta-sejatii-ko-ada-cinta-sejati.html

Asrul "iLham" Sany said...

ramai gak my frens yg kawen...

;D

mummysyafie said...

cantik pengantin berbaju merah. sekarang ni tema merah tgh naik kan. nanti awak nak kaler apa plak?

dah sampai seru jangan lupa jemput bagitaw yer..

taniah tuk kawan awak dear

Ujang9897 said...

gua kawin dtg ek..=)

cEmpAkA BirU said...

Haiii...

Layan pulak baca belog nie

Klakar plak citer terberry tu..haha

template pun cantiksss bangatt..

Izyan Masri said...

NI YANG RASA TAK SABAR NAK KAWEN JUGAK NI.KIH3 XD

Mayana said...

la budak itm segamat ke? my junior la ni...ngeh..ngeh... salam kenal follow awak,follow saya kalau sudi...

Myra Jay said...

Selamat Pengantin baru utk Noly jugak..hehee
Takpe pasni your turn plak:)

risa said...

cantiknye perantin tuuuu

qucachahir said...

thankz singgah blog tadi.. ;)
cantek blog,, =)

aniswany said...

wahhh pengantin..vouge gitu ;)

*awk kawen jgn lupa jemput ye ;) kompom xdtg.hehe nampak.saya begurau ;p

nusha said...

rossa: bleh3...xder cajle syg..harga sme mcm tu gak...nk g detail,leh p laman web tu tau.. nak order,leh cntct nom ni k 0192331810..tq ea..

SiS NaD said...

JeLeS TNGoK KawaN2 KaweN... T_____T

JoM BaCeR KiSaH GuRauaN YaNG MLaMPau!~

http://nadiah-muhammad.blogspot.com/2011/04/oh-satu-pembohongan-gurauan-melampau.html

puteri ain said...

merahnya pengantin..
congrats :)

THE LEKAT LEKIT STORY said...

cantik si noly.. tak lama lagi kamu lak tu