terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, March 11, 2011

Rosalina ay amor

alahai cik abang ni..mudah sangat mencairkan hati aku yang keras ni..apesal la hati aku ni mudah cair..senang je cik abang pujuk..pujuk punye pujuk,dah okey..hahahaha..kan aku dah kate..aku merajuk bukan lama..hihihi..

ehem..ehem..aku dapat gelaran baru..cik abang sekarang suka sangat panggil aku Rosalina ay amor..maksudnye oh cintaku Rosalina..kahkahkah..aku saje main translate2 kat google translate..saje la kan nak cari maksud ay amor tu..serius aku tak tahu apa maksud ay amor tu..kahkah..bila translate,kuar pulak maksud tu..hihihi..kembang sat..

Google Translate
pape pun panggilan dari cik abang,aku tak kisah..janji maksudnye baik..ada je orang kat luar tu panggil orang dengan panggilan yang tak elok..contohnye,"BODOH","BABI","BANGANG"..hueee..janganlah panggil mende2 tak elok ek..kata2 tu satu doa..hmm..

okey lah tu kan kalau cik abang panggil ay amor..hihihi..dah macam cerita Rosalinda Ay Amor la pulak..Rosalina ngan Rosalinda..haaa..dekat2 la tu kan..kahkah..okey,lempang sikit minah ni..

dah la..daripada aku mengarut bukan2 baik aku balik..tata..

*notakecik : hati berbungabunga sebab dah berbaik2 ngan cik abang..mueehehe..

1 comment:

syamimi fatin said...

wah... haha biasalah hati perempuan kn mcm kerak nasi...