terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, March 11, 2011

saya merajuk!! T_T

awak..
saya sayang awak..
saya mintak maaf sebab kata bukan2 malam tadi..
tak niat pun nak kata camtu..
cuma sedih je sebab awak buat saya camtu..
saya sedih sangat tau takkkk!!!!
nak nangis..tapi tak boleh nak nangis..
hmm..

kenapa..kenapa..kenapa..???
jangan buat camtu lagi boleh tak??
sebab saya rasa terabai.. T_T
hope awak faham dengan apa yang saya nak..
saya memang tak pandang harta atau pangkat..
saya tak kisah semua tu..
saya cuma nak kasih sayang awak jeee...



-

-

-

-

-

-

-

saya merajuk..
cepatlah pujuk saya..
T_T







BYE..

-end-

1 comment:

Cik Mira said...

ololololo melajuk pulak diyeee