terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Thursday, April 7, 2011

10 hari lagi..

uwaaa...lagi sepuluharilagi je wei...cuak plus nebes nih..waduh waduuuhhhh...preparation baru siap 40%..erkk!!sempat ke ni??

eh ehh nape??kau orang nak tau ke ape yang aku kecoh2kan ni??kahkahkah..rileks beb..nanti kau orang akan tau jugak..heee..

okey,nak pegi minum hot chocolate sat..kite minum duluuuu...hihihi..tata..

-end-

*serius aku rase nebes gilerrr... =_="

14 comments:

apple hijau said...

berdebar debar jugak.. hi hi.. :P

cheQmOomOo said...

weeee nk tunang ke?

Izyan Masri said...

KEH KEH.JANGAN NEBES2.MINUM HOT CHOCHLATE TU BNYAK2 XD

Asrul "iLham" Sany said...

last minutes slalu terbaek...

;D

Tasha said...

apa la yang 10 hari lagi tu??? nak tau juga..... so, i dah follw u supaya I tau apa yang ada dengan 10 hari lagi tu

cik fza said...

knapaaa?knapa?

farahmoque said...

awak nak kawen yea?ehehehe

btw, ex uitm sgamat ehh?wowwww..samelaaa :)

ishiko said...

alamak, nebes jugak ah.. baik bg tau cpt, haa..

nur ikhyar dee said...

nak kawen ek???

hehehe


eh survey yang awak join tu kat mana? share la... :)

DeLancrettLurpak said...

akad nikah kahh? good luck babe!

encik big said...

Mek ros!! 10 hari nak tua kan kan kan? ahahaha...!! :P

zey said...

heee...mesti neves nak tukar status ni, kan? kan? =)

♥ Cik Cha said...

hahahahaa.. kau rupenye yg ikut jejak lgkah noly....
nak sorok2 la tuh.. muahahaha
tau dahhh.. yeay!

✿....rossa alina....✿ said...

hahahaha..


banyak btol andaian..

xpe2..kite tunggu dan lihat yeee...









kihkihkihkihkikhih.. ^_^Y