terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, April 20, 2011

aku dah jadi tunangan oranggggg!!!!hagagagaga..

ohh!!okey..okey..abaikan tajuk..over sangat di situ tau..kahkahkah..

btw,memang betul pun..17 April 2011 aku selamat jadi tunangan kepada Encik Muhammad Firdaus Bin Hashim.. *hamek kau nama penuh..

perasaan??serius neves giler..memang sangat2 neves..huhuhu..tapi ada jugak rase happy..haishh senang citer perasaan bercampur baur..hukhuk..rasa nak nangis ada,takut pun ade weiiii...ngaahahaha..

tapi lepas settle semuanya memang lega sangat2..fuuhhhh..masa tu aku rase maluuuuuu sangat wei,sebab semua orang tengok aku..rasa macam artis plak..kahkahkah..seb bek takde sape mintak autograph..

dah2,tak mo bebel banyak2..jom tengok gambar plak..

sarung cincin risik..neves..neves..
sarung cincin tunang..bertambah neves mase ni..
hamek berkattttt..aaww... ;p
weee..dapat kiss.. ;p
hehehehehe..err..rase2 macam kenal tak sape yang amek pic tu??
snap pic dengan ibu encik tunang..ade ke patut adik encik tunang cakap aku nampak besau dalam gambar ni..haisshhh..besau sangat keeeee?? T_T
hantaran dari pihak lelaki..tema biru...
hantaran dari aku...buat sendiri wooo..err..bukan aku,mak ngan kakak aku la..aku tolong sikit2 je..hehehehe..tema biru gak..
sedap giler cup cake ni tapi ni hantaran untuk pihak lelaki..uwaaaa..terliur den..dengan muka tak malu,aku cakap kat cik abang,nak sikit,kahkahkah..dapat jugak merase.. ;p
jangan tenung lama2 tauuuu!!malu aaaiiii......

ape tengok2?? ;p
adik aku nak jugak interprame..kehkehkeh..she said muka dia dalam gambar ni like makcik2..mane de??aku tengok takde ponnnnn...haihh.. =_="

kakak aku..ibu kepada 3 budak kecik yang saaaaaaaaangat NAKAL..hagagaga..dia lah yang banyak tolong aku..tenkiu2..lebiu muah3..hahahaha..
kakak aku yang lukis corak inai tu..okey tak??
tanda ikatan antara aku dengan Encik Firdaus..love u forever.. :)

semoga dengan ikatan pertunangan ni,hubungan kami akan semakin baik,diberkati,diredhai dan penuh dengan kasih sayang n bunga2..kau orang doakan kebahagiaan kami k..amin.. *mood hati lompat2..


*notakecik : encik MOFASAD,tolong cepat sikit siapkan aku punya gambar wei!hahahaha..


12 comments:

Lya Colours said...

congrats ya =)

Encik Suami said...

TAHNIAH KERANA DH SAH JADI TUNANGAN ORG.TAPI IGTLAH..ORG TUA KATA..MASA TEMPUH BERTUNANG NIE..BYK DUGAANNYE.
HOPE UOLS DAPAT BERTAHAN DGN DUGAAN YG BAKAL MENDATANG.

SEMOGA IKATAN PERTUNANGAN UOLS KEKAL BERPANJANGAN HINGGA KE JINJANG PELAMIN.AMIN..

= d = said...

congrats..!!
:)

ishiko said...

congrates sis.. hehehe.. bestnyaa~

Gadis said...

congrats...

✿....rossa alina....✿ said...

thanks u all.. :)

Cik Atiqah Shaharin said...

congrats (:

Cik Mira said...

congrats rossa! hehehe lps ni kawen pulak hehehehe

Hanafi WangZi said...

tahniah2, nak tunang jugak lah. hehe

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

congrats beb!!!! semoga kekal sampai kawen, sampai dapat cucu, sampai syurga. ehehe.

nurhidayah said...

jeles tgk awk dah tunang..sya bila ntah..haha
apa2x pown,tahniah..semoga smpai ke jinjang pelamin dah kekal hingga akihr hayat,,=D..

farah wahedda said...

Tahniah kak huhuhuhu...