terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Wednesday, April 6, 2011

nasi goreng kampung + teh ais = kasih sayang :)

petang tadi aku merajuk dengan cik abang sebab dia taknak kuar makan ngan aku..hahahaha..gedik2 plak kan nak merajuk2 ni..menyampah giler..eleh!!macamlah kau orang tak pernah merajuk..nampak beno nipunyeeee...

sebenarnye cik abang ada ajak makan,pastu aku gatal2 jual mahal pulak..hahahaha..hamek kau terus cik abang pun taknak makan jugak..akibatnye,aku kebuloq sampai malam..merajuk punya pasal,aku menahan lapar sampai tertidur..kihkihkih..

tengah syok2 tidur tiba2 abah aku gegar pintu bilik aku..lepas abah aku,mak aku pulak yang gegar..nape nak gegar2 pintu??selalu takde pulak camtu..aku dengar mak aku jerit dari luar pintu bilik.. 

"tu Firdaus datang.."

aku dah mamai2 dah mase tu ingatkan aku yang mengigau aku sambunglah tidur balik..sekali kena gegar pintu kali kedua pulak daaa..aiyooo..

aku baru perasan missed call dari dia ngan SMS suruh kuar rumah kejap..sorry cik abang..saye tidur mati..pastu handphone silent..so,tak dengar ade calling..

memang betul la cik abang datang..tapi,dia takde pulak bagitau nak datang ke hape..tup2 dah tercongok depan rumah..erkk!!

dah lah baru bangun tidur,dengan muka aku yang tengah mamai2,ngadap jugak  cik abang tu..mak cakap,cik abang taknak masuk..ngengada betol ye cik abang ni..hishhh..

dengan muka ala2 merajuk,jumpe jugak cik abang even tak nampak muka sebab tak pakai speck..hehehe..

nak tau tak cik abang bawak ape??dia bawakkan aku NASI GORENG KAMPUNG ngan TEH AIS..makkkk!!!terharu giler..aku tak suruh pun dia belikan or bawakkan pape untuk aku..datang rumah pun mengejut,ni kan pulak nak suruh belikan??cik abang suka sangat buat surprise tau..

nasi goreng yang dah banjir sebab aku siram ngan sup..waahahaha..ohhh!!abaikan sambal ittewww..tu aku amek kat atas meja..mak aku yang masak.. :)

teh ais yang dah takde ais..

TERIMA KASIH SANGAT2 kat cik abang sebab sanggup belikan aku makanan..datang rumah semata2 nak bagi makanan beb!!tak pernah2 ada orang buat kat aku camni..datang mengejut pulak tu kan..wuwuwu.. :')

kat rumah bukan takde makanan..ade je aku tengok kat atas meja tu tapi dah cik abang datang bawak makanan takkan aku nak tolak puloookkkk..hihihi..

cik abang ni ada aje cara nak pujuk aku..ni yang bertambah2 sayang ni..kahkahkah..geli ke aku nak bersayang2 ngan cik abang aku kat sini??eleleleleee kau orang jeles ek??kihkihkih..

dah2,taknak bebel panjang2..perut sudah kenyang,hati pun riang,bolehlah tidur dengan lena..hihihi..THANK YOU AGAIN cik abang..lebiu~~

mata sudah ngantuk..mahu ketiduran..selamat tidur ye kawan2.. :)

-end-

*notakecik : penat nak merajuk lame2..

7 comments:

Azueriena Norash said...

itu namanya merajuk pada yg sudi....hehehhee...seronott juga merajuk n kena pujuk kannn...tiber2 rasa ada org sayang....bahagiaaa rasaaa

suzie said...

dan dengan gembiranya segala lemak dan kalori bersarang di bawah kulit ko....tu la..lepas makan teros tido....

si cantik sally said...

untong ler..kamoo..ngeh2..saia ni ari2 mamam mee maggie..nak kuor gi kdai jaouh..order kat mamak smpi pon lmbat smpi da mls order

apple hijau said...

adeeeeeh... ha ha ha

lebiu tu la..

✿....rossa alina....✿ said...

@Azueriena Norash : hehehehe..ni yang nak merajuk lagi ni..pasni dapat ape plak ek??hahahaha.. ;p

@suzie : kakak,ko jeles kan??hahahaha..mne de aku terus tido la..aku mkn dulu,tido lambat la..xkan nak terus tido..pe la..huhuhu..

@si cantik sally : heee..nak buat cmne..xsuruh dier g beli pun..tau2 da sampai rumah..huhuhu.. ;p

@apple hijau : hahahahahahahahahaha..jangan la gelak cik.. ;p

Cik Mira said...

hehehe cm ady bwt kat aku dlu la. :D die masak lagi tahuuuuuuuuuu

✿....rossa alina....✿ said...

@Cik Mira : tu la..aku ingtkan dia yang masak..tapi org kedai yang masak..hihihi..ok la jugak tu kan..ngaahahahaha.. ;p