terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Friday, April 29, 2011

WANTED!!!

sape2 ada kehilangan pakcik atau atuk,sila ambik balik ye..atau sape2 yang mengenali wajah ini,sila jaga dia baik2..sebab dia selalu menggangu ketentaraman hidup aku..hisshhhh!!!SEMAK!!!!


 

aku tengok muka dia pun tak selera wei..kau orang ade selera??sorry kalau rasa aku ni melampau sangat tapi maybe ni je caranye untuk aku luahkan segala kekusutan otak aku..adoooiiilaaa...

aku nak upload poster yang dia karang2 sajak tu tapi aku tertinggal menatang tu kat dalam kereta plak..lain kali la aku upload..ha,ni aku dah tunjukkan orang yang selalu mengganggu ketenteraman aku..aku rasa nak muntah laju2 wei..

dah la aritu aku mimpi dia kejar aku..seb bek dalam mimpi tu kawan2 aku tolong belasah dia sampai dia pengsan..hishh!!kalau belasah betul2 kan best!!

ohh!!tidak!!aku dah buat jahat kat orang..aku dah malukan dia..tapi..tapi..tapi..dia lagi dahsyat!!!err..tak boleh cerita kat sini..terlalu open plak..takpe,aku simpan rahsia tu dengan kawan aku je..biar aku ngan dia je yang tahu cerita tu..huhuhu..tapi jangan risau..orang tua ni tak pernah buat pape kat aku..berani dia nak buat??aku bagi parang jugak kang..

kakak2 kat opis tu semua suruh aku marah dia sebab dia melampau sangat sampai simpan2 gambar aku..tapi aku suka berdiam diri..tunggu je la masanya nanti..bila aku meletup,memang akan malu besar la dia tu..

orang tu dah tua..takkan dia tak sedar2 lagi??kubur dah kate mari kot??jangan harap aku nak maafkan segala perbuatan dia tu..simpan gambar aku tanpa kebenaran aku..cop2..gambar pasport je k..bukan gambar ape pun..haishhh...dalam hati aku ni kalau aku da marah dengan orang tu,memang sampai mati la jawabnye..

ape2 pun aku berdoa harap dia cepat2lah bertaubat..jangan tak sempat bertaubat sudahlah!!okebai!

-end-

*notakecik : menaip dengan penuh perasaan..


6 comments:

Cik Atiqah Shaharin said...

org tua gatal la pling mnakutkn.
aarrgghh~ msti ngeri kn?

encik big said...

erkk... mmg gile! =_____="

Encik Suami said...

KES PARAH DH NIE?
SATU OPIS PLAK TUE.

SUSAH KLU ADA LELAKI TUA YG MCM NIE.
JGN DILAYAN SGT.BIARKAN JERK DIA TUE.
LAMA2..DIA BOSAN LA.

JEMPUT TERJAH NEW ENTRY

1) (>.<) Selamat Ulangtahun Sayang (>.<)

Ayuraza said...

ieeee...geli noks..
giler arghhhh..pangkat atok kot...

Ayuraza said...

ieeee...geli noks..
giler arghhhh..pangkat atok kot...

✿....rossa alina....✿ said...

tau xpe korang..memang sangat geli okey..eee..kalo dier dtg opis,memang tak tengok org tu langsung..