terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, May 2, 2011

aduh saleha!

Aduh mahkota terhempas, barulah kusedar
Yang kusangkakan intan
Oh hanyalah kaca
Sesudah berdarah barulah ku sedar
Jiwaku tercalar
Oh sakitnya bukan kepalang

Kau biarkan aku sendiri
Menderita siksa racun hidupku, Saleha
Kau biarkan aku sendiri
Melewati sepi dalam hidupku, Saleha
Kau biarkan aku sendiri
Meratapi nasib dalam gelita, Saleha!!!!!
oooohhhhh...
SALEHAAAAAA.....

*****


sesuailah nak tujukan lagu ni kat someone..KAHKAHKAHKAHKAHKAH!!!!jom gelak guling-guling..nape??tak paham??takpe,tolong gelakkan untuk aku pun boleh..KAHKAHKAHKAH..

haiyaaaa...orang lain punya hal,lu nak masuk campur apa pasal....??gila kaaaa??blaja tinggi2 tapi mana lu tarok itu otak??KAHKAHKAHKAHKAH..

adehhh aku tak boleh nak tahan gelak..ehh..ehhh..ade orang terase lahhhhh..

sebelum orang tu menangis sampai hingus meleleh-leleh,baik aku blah!KAHKAHKAHKAH!!!!

-end-

*notakecik : JANGAN JADI BATU API BOLEH??

1 comment:

EYFAalias said...

ceh. nakalnya gelakkan org :p