terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, May 2, 2011

cara-cara nak HACK Facebook orang lain

Assalamualaikum bloggers!

ada tak sape2 yang tahu camne nak hack FB orang lain??aku rasa macam nak buat je la..yela,orang asyik cakap aku yang HACK fb perempuan tu,baik aku buat betul2.camne ek caranya??sape2 tahu boleh tolong ajar aku tak??

kadang2 mende2 yang macamni lah yang buat aku naik angin dan boleh buat aku jadi hilang sabar..aku rasa nak lempang2 je sapa yang buat fitnah2 tu..aku dah bagitau aku tak buat,takkan tak faham2 lagi.hadddoooiiii!!!

takkan nak aku buat announcement kat BERITA HARIAN kot??haaa,ye la,aku buat nanti!!aku buat tajuk besar2 "ROSALINA TIDAK HACK FB YATI!"

kalau aku dah cakap sekali,sekali tu je..aku tak suka ulang2..nasib baik aku puasa harini..kalau tak,memang aku datang kat GMI tu,aku pergi cari yati tu sekarang jugak!!

yang dah lepas tu dah la..nak buruk2 kan nama aku lagi pe jadah woi!!aku baru je nak STOP dari ingat semua tu..pastu aku dapat tau yang lain plak!!

memang BODOH betul la sape yang hack FB yati tu..menyusahkan hidup aku je!!banyak2 la bertaubat..sudah2lah tu dari menyusahkan hidup orang lain..


-end-

*notakecik : sebelum temper aku melempah2 baik aku stop!bye!

3 comments:

Izatie said...

There is no such thing as hacking to other facebook account. Unless kite ade email and password dia. Haha .

Chill babe ^__^

...:i'm ezza haniza:.... said...

marah betul nmpaknyee...saba yee

asfira aminuddin said...

babe, i pun teringin nak hack fb org lain. sbb i penah kena hack dulu. smpai kasi malu i. tapi kan, papepun kite kena bersabar aje. hope u are strong! ;)