terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, May 9, 2011

cik abang kemalu-maluan..

aku teringat masa mula2 ibu cik abang datang jumpa mak ngan abah aku..masa tu jangan cakap la tahap kenerbesan mak ngan abah aku tu..kekekeke..tetamu nak datang kan,memang la nervous..lagi2 bakal besan nak datang..so,kene la prepare macam2..

ohh aku bukan nak cerita pasal perbincangan ibu cik abang ngan mak abah aku,tapi aku nak cerita pasal cik abang aku..kalau nak cerita pasal yang tu,memang dah tak ingat sebab aku dah jadi tunang dia pun..hihihi..

masa tengah bincang2 tu ada la selit2 cerita pasal latar belakang family masing2..kebetulan mak aku ni ceritalah yang dia ada kembar..yup!mak aku ada kembar..tapi dia dah meninggal..err..aku lupa pulak meninggal sebab apa.. ~_~"

bila ibu cik abang tahu yang mak aku ada kembar,ibu cik abang pun jadi eksaited sebab cik abang aku ni tak habis2 cakap kat ibu dia,yang dia nak anak kembar..

"haa abang,ni kata nak anak kembar,ni maknye ros ada kembar mane tau ada rezeki nanti dapat kembar jugak.." 

hehhh..hamek kauuuu...kan dah kena ngan ibu..kekekeke..masa tu jangan cakap la..cik abang terkulat2 je kat sebelah ibu dia menahan malu..

aku dah tergelak2 dah kat situ sebab kelakar tengok muka cik abang masa tu..hahahaha..mak aku pun ikut gelak jugak..abah pulak senyum2 je..hehhh..gedik tol cik abang ni..tu la,len kali jangan berangan yang bukan2..kan da kena..

tadi cik abang bagi es em es,dia tengah tengok cerita Epilog Syurga Cinta..minat bebenor ngan pelakon kecil molek Mia Sara Nasuha..pastu,mula lah cik abang berangan,nak anak comel macam dia..hahahaha..

pinjam dari encik GOOGLE

eh..ehhh..ni pehal pulak cite pasal anak??kita orang belum kawen lagiiiii...hahahaha..okebai!


-end-

*notakecik : psst2..cik abang,agak2 nanti anak kita comel tak??KAHKAHKAHKAHKAH..*muntahijau

24 comments:

apezs shah said...

Salam

Ya mmg agak lama tidak ON hehe..
Wah ni dok cerita pasal anak.
dah xsabar nak kawen, sila
update jika nak kawen dan jemput yea hahaha..:D

apple hijau said...

anaknya nanti mesti comel mcm alia..hihihi

Hanis MY said...

auwww so sweeettttt ok...

cik heroin said...

haha, hepinya, smoga trus bbhgia ^^,

✿....rossa alina....✿ said...

apezs shah : hahaha...insyaALLAH akan di update tapi bukan sekarang la..hihihi.. ;p

apple hijau : aik??nape mcm muka alia??hihihi.. ;p

Hanis MY : hehehehe thanks... :)

cik heroin : thanks ye..hihihi.. ;p

harrazdani said...

salam...saya doakan anda berdua berbahagia selamanya. dan dapat anak yang comel seperti mia...:-)

Ct Arina said...

kamu cantik n cik abg suweetttt. anak u oll nnt konfem comel! hihi^^

Lina_Lin said...

mmg best berangan dpt ank kembar..lina pon same nak ank kembar..semoga termakbul impian cik abg rossa yerrr

m!3yr4h_LolLy said...

cuweet nye.. hehehe... semoga nnt akn tercapai la hajat to

imah said...

salam ziarah ^^

gen kembar mesti kuat nih ^^

Awatif ^^ said...

semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin ye kak:D

fAslizA said...

sweet la..hehehe =)

raihana said...

hehehee..sweet lah!=D
takpe2 nty ank mst comey nye...

saza said...

okla tu topik perbincangan psl ank trus..hehe :) ..
p/s: thanks dtg blog.. :)

✿....rossa alina....✿ said...

harrazdani : W'salam..terima kasih..hihihi.. ;p

Ct Arina : hihihi ape2 pun semua ketentuan ALLAH..tenkiu2..jgn puji2 cik abang saya kat sini nnti dia kembang..kekekeke.. ;p

Lina_Lin : huhuhu mcm seronok je ada anak kembar tapi nak jaga tu kena sabar la ek??huhuhu.. ;p

m!3yr4h_LolLy : hihihi tenkiu2.. :)

imah : kuat ke??hehe pape pun semua ALLAH yg tentukan.. :)

Awatif ^^ : thanks cayang!!hihihi.. ;p

fAslizA : hehehe malu ai..btw,thanks..kamu ngan bf kamu pun sweet juga.. :)

raihana : syoknye kalo anak comel..hihihi..thanks dear.. :)

saza : hahaha malu la bincang depan parent..kekekeke..btw,thanks jgk sbb singgah n komen kat sini.. :)

man yusoef said...

epilog syurga cinta tu bukan dah lama ke?? huhu..waa...cepat2 la kawen..ekeke

n!da said...

hehehe. sesekali cik abg nak berangan, kasi chance la.. hehehe

TiKa LEh said...

wah, mesti malu tyme tu kan..kawen jmput nt..hehhe

✿....rossa alina....✿ said...

man yusoef : mmg cite lame tp ade ulangan..hihihi..

nida : hahahaha..dia dah terlebih2 berangan tau!! ;p

tika leh : hehehehe mmg muka dia da lain da time sebab semua family sy ade time tu..hahahaha.. ;p

bantalbucuk said...

hehe..sekali dapat anak kembar 3 terus..rezeki tu.. :p

Ezay Hadry said...

takpelah cik abg nak berangan tu..
oo mak kembar so ade la gen sikit tuk kembar nanti..memang eksaited ckp psl anak..

wahida said...

mana tau ada rezeki nnt uoll dpt anak kembar dan secomel mia sara...who knows?

akak doakan korang bahagia sentiasa...amin...

cikguden said...

cik abang tue pandang ke depan. set target. hehe

✿....rossa alina....✿ said...

bantalbucuk : kembar 3??hukhuk..larat ke??aiyakkk..tp kalo da rezeki xblh tolak la..hehehehe.. ;p

Ezay Hadry : hehehe..org kate kalo gen kembar dr mak,gen kat anak lelaki la yg kuat..huhuhu..wallahua'lam.. ;p

wahida : insyaAllah kak..thanks..hihihi.. :)

cikguden : terlalu advance dah dier tu..kikikiki..