terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, May 2, 2011

ehh?!!kain kau koyakkk!!!

dah tahu tu bukan hal kau,yang kau pergi sebok2 nak ambik tau tu kenapa ye??jaga je la kain kau tu elok2..sudah2lah jaga hal orang lain..mane la tau kan,kain ko tu ada koyak ke...ni nak jaga2 kain orang plakkk..ehhh...tak macam buang masa kau ke??baik kau pergi mengaji ke,haaa dapat jugak pahala..

harap muka je elok,harap nama je ada maksud yang baik2 tapi kalau hati tu dah busuk,memang boleh jalan la kannn...kihkihkih..

kalau dah rasa geli,jijik,menyampah baca blog aku ni yang kau baca jugak tu kenapa ye??tak ke BODOH namanye??kesiannnnn..kau sakitkan hati sendiri je..aku jugak yang takde rasa pape..

KOLOT betul la kau ni..harap je belajar tinggi2 tapi otak letak kat bontot,hari2 kau kentut otak kau..kihkihkih..tu yang bau busuk je..

lepas ni,tak payah lah gedik2 baca blog aku ni yeeeeeeee...sebab,aku bukan minat sangat pun nak buat cerita pasal kau..haaa lagi satu..bukan ke kau benci + menyampah + sakit hati tengok muka aku yang cun giler macam minah arab nihhhhh...tapi,ko intai2 jugak blog aku kenapeeee??aku rasa kat blog aku ni bersepah gambar2 aku haaaa...kau nak tambahkan kebencian kau keeee??takut nanti kau mimpi aku plakkkk...kahkahkah..

ape aku nak kategorikan manusia camni ek??aku cuma boleh cakap orang yang cakap camtu BODOH je la..dah tau tak suka,lagi nak buat..adehhh...tak paham ngan manusia jenis ni..haddoooiii...kata dari keluarga baik2 tapi hati busuk gak..busuk macam loji najis..JIJIK!

ehh??terasa ke??laaaa aku tak suruh kau terasa..kalau kau terasa,mesti kau baca blog aku la ni...kannnnn....haaissshhhh...

sebelum ramai yang bengang,baik aku stop..kahkahkah..memang betul la orang kata...KATA-KATA IALAH SENJATA PALING TAJAM DI DUNIA..so,jangan ingat aku ni budak darjah satu..aku pun ada akal fikiran,hati dan perasaan..kau tindas aku,aku boleh balas balik..

okebai!

-end-

*notakecik : cerita ini tiada kaitan dengan blogger2..SEKIAN.. ^_^Y

5 comments:

cikceriacorner said...

hehehhe..ni luahan perasaan ye..hehheh

sabau ye....hehheh

.:padie_eyla:. said...

wohh. saba eh. abaikan orang orang tu. ;)

✿ ..natakafisha.. ✿ said...

uikk.. pahal lak nie..?? seram lak ak.. huhuu

✿....rossa alina....✿ said...

cikceriacorner : hehehe mmg terluah pun..geram sangat ngan org yg xphm bahasa..

.:padie_eyla:. : mmg nk abaikan je..tp perempuan tu yg xabaikan kite..org gila,mmg cmtu la kot..menyampahhhh...

✿ ..natakafisha.. ✿ : ade org tu sebok2 plak nk jadi batu api..bodoh btol..sakit hati tgk muka aku tp baca blog aku..hahahaha..nmpak sgt nk amek tau hal aku la tu kan..ye la,ske jaga tepi kain org..menyampah wehhh!!!

Putri Malu @ ima salsuzaima said...

hehe..