terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Monday, May 9, 2011

jangan ingatkan aku..

bukan semua perkara boleh dijadikan kenangan..aku tak perlu diingatkan dengan cerita2 yang dah lalu tu..jangan ingatkan aku dengan perkara2 yang lepas..sebab hati aku rasa SANGAT SAKIT!

ya,aku benci dia!!benci sangat2!!sampai mati pun aku tak boleh terima dengan apa yang dia dah buat..sampai bila2 pun aku takkan maafkan dia..selagi dia tak datang minta maaf kat aku,aku TAKKAN MAAFKAN DIA!!

jangan ingatkan aku lagi tempat2 yang dia pernah pergi atau singgah..aku taknak ingat semua tu..sebab aku akan rasa JIJIK nak jejakkan kaki kat tempat tu..dengar nama dia pun aku dah jijik,tengok muka dia pun aku dah jelik..ini kan pulak tempat2 yang dia pernah pergi??

bila aku nangis2,kau pujuk,pastu mintak maaf,pastu,sikit hari lagi,kau buat balik..tak penat ke kau uji aku??sedangkan kau tahu hati aku tetap pada kau??!

aku pernah cakap,"kalau nak kat 'orang' tu balik,pergilah!" tapi,kau diam..kau cakap,"lebih baik single daripada balik kat 'orang' tu.." 

tapi kau tahu tak apa aku rasa??aku akan rasa menyesal bila kau jawab "okey",setiap kali aku cakap camtu kat kau..tapi nasib baik kau tak jawab camtu..aku rasa lega..sebab kau pernah cakap,kau menyesal jumpa 'orang' tu..

aku selalu cakap "taknak","takpelah","tak payah" tapi kau tahu tak ape yang aku maksudkan??aku nak kau pujuk aku..bukan suruh kau jawab "okey"..tahu tak jawapan "okey" tu buat aku rasa GERAM??

aku suka bila kau nyanyi2 sambil main gitar kat aku..sebab suara kau buat hati aku cair..bila kau pandang mata aku,lagi bertambah cair hati aku..ya,satu kelebihan untuk kau sebab tu mungkin salah satu cara untuk pujuk aku bila aku tengah marah or merajuk..

aku suka membebel..aku suka merajuk..aku suka marah2..tapi kau tahu tak ape aku maksudkan??aku nakkan perhatian dari kau..dengan sape lagi aku nak bebel,merajuk,marah2??selagi aku buat yang 3 tu,itu bermakna aku masih bersama kau..

tapi,bila aku buat yang 3 tu,mesti kau akan ignore je aku kan??kau akan diamkan diri..kau akan senyap..kau malas nak layan kerenah aku..tapi aku tahu,kau sayang aku..sebab tu kau diam je kan??sebab kau pernah bagitau aku,"kalau dilayan nanti makin menjadi2.."

aku tahu aku tak patut ada perangai camtu..tapi,cuba tanya orang lain,ada ke tak,buah hati/tunang/isteri orang lain tu,berperangai macam aku..mustahil dia orang cakap takde even sikit..kalau takde tu maknanya dia orang tak kenal dengan buah hati/tunang/isteri sendiri..

ape2 pun aku nak ucapkan TERIMA KASIH kat kau sebab kau sanggup buat apa saja untuk aku..kau sanggup ulang alik dari KLANG - KL semata2 nak hantar aku pergi kerja..pastu ambik aku balik kerja pulak..kau bawak aku pergi makan bila aku lapar..kau temankan aku beli barang..kau belikan aku macam2..TERIMA KASIH UNTUK SEMUA ITU..aku hargai sangat2!!

MINTA MAAF sebab aku selalu menyusahkan kau..tapi,aku betul2 tak berniat nak menyusahkan kau..aku dah cuba nak mintak tukar tempat kerja tapi dia orang cakap,"akan mengutamakan orang yang dah berkahwin" aku tak dapat nak buat pape melainkan.......ehem..

orang sekeliling cakap kita ni macam belangkas..ke mana2 asyik berdua je..tapi nak buat camne??kita ada minat yang sama..mungkin mereka cemburu..tapi,aku tak peduli semua tu sebab aku memang suka berdua dengan kau..bila aku tak tengok muka kau 1 hari,jiwa aku rasa kosong..kau tahu kan camne rasanya??

aku tak kisah kau nak buat apa..sebab aku percaya kau..kalau kau tipu pun,nanti aku akan tahu jugak..sebab aku ada sixth sense..so,kau buat lah pape yang kau suka..cuma satu je yang aku mintak dari kau..jangan ingatkan aku..ya,jangan ingatkan aku pasal yang lepas2 tu..aku taknak ingat 'binatang2' tu lagi..

aku tahu sekarang kau dah tidur..sebab kau dah wish GOOD NIGHT kat aku tadi..tapi aku selalu berharap bila aku bangun pagi,kau akan wish GOOD MORNING pulak..

aku tahu kau baca blog cikai aku ni..kan3??so,aku nak bagitau kau,aku sayang kau sangat2!!aku pun tahu kau sayang aku..kalau tak sayang,mesti kau tak jadi tunang aku..

aku tahu bila kau baca entry aku yang ni,kau rasa lain macam..kan3??mesti kau rasa geli2 je bila baca entry ni..so,kalau dah rasa lain macam tu,aku nak pesan,pasni pegi muntah jauh2..hihihi..

sorry kalau entry ni nampak kasar..tibe2 nak ber'aku' 'kau' plak..tak pasal2 kene lempang laju2..


-end-

*notakecik : pehal jiwang2 plak nehhhh!!!dush!!dush!!okebai!!

9 comments:

fAslizA said...

sabar adalah kunci segalanya...sy pown mcm 2 gk..mrah2 dia,ngajuk2 xp dia bt senyap jer...sedey 2 sedey gk xp nk bt gane....kena sbar jelah..hehe....kita dh pilih dia..kita kena terima ah kn...

sy doakan awak dgn tunang bahagia selama-lamanya...=)

nanti leh mkn nsi minyak...hehe

n!da said...

hoho. ade laki yg tapaham care kite merajuk. tu die jawab oke tuu..

tp kalu yg paham, tp still jawab 'OKE' tu maknenye die malas nak layan. hampeh punye laki!! hoho

Rahmad said...

wah agak jiwang jg ayat2 di entry ni..hihi..

n!da said...

satu lagi nak cakap..
YES, HE LOVES U..
dont lose him oke? hehehe n_n

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wah.. sungguh tinggi tahap prestasi kejiwangan anda tu yerk.. haha.. sabar je la... lelaki memang cam ni.. kalau xmenyakitkan kan ati xlelaki la... hahaha...

yaya said...

salam misz r0ssa..
yaya datang ni nk serang balas..
wah mcm marah beben0r je bnyinya

the girl next door said...

Dear,
thankx cOmment entry..
hidup nie kdg kala c0mplete tp kena hadap jugak =]

✿....rossa alina....✿ said...

fAslizA : thanks dear..insyALLAH saya akan terus bersabar..haaa...nanti jemputlah datang wedding kami..datang sekali dengan buah hati..dia kan kawan ngan tunang saya kan?? :)

n!da : thanks cyg..mmg xnak kehilangan dia sebab dah syg sgt2 kat dia..hihihihi..

Rahmad : hehehehe..sekali sekala nak jiwang2..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine : hmm ye la..mmg lelaki selalu menyakitkan hati tapi perempuan tetap perlukan lelaki..huhuhu..;p

yaya : mne de marah..cme geram je..hihihi..mse menaip tu xsedar pun..kikiki.. ;p

the girl next door : welcome dear..hmm tu la..mmg byk sgt dugaannye.. btw,tq singgah n komen ye.. :)

fAslizA said...

ow ye kew...hehe
k insyaallah...;)