terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, May 15, 2011

MAAFKAN SEKALI LAGI..

kalau dah merajuk2 ngan marah2 ni mesti akhirnya kata2 maaf jugak yang dapat kan??tak kisahlah,janji dah mintak maaf..aku ingat nak panjangkan merajuk ngan marah aku tapi tak boleh la plak..hihihi..

mane taknye,tengah merajuk2 tu tiba2 dapat lagu ni..


pehh!!terus cair hati aku..ye la cik abanggggg...TERIMA KASIH sebab bagi lagu tu kannnn..ye,dah maafkan pun..

bukan tahu sangat pun lagu tu..yang aku tahu cuma lagu SATU HARI LAGI je,lagu ni baru je dengar..hehh..

pape pun,aku memang tersentuh jiwa raga bila dengar lagu ni..THANKS AGAIN ye cik abangggg..pasni kalau buat lagi,bagi lagu lagi lahhhhh..

tapi,kalau bagi lagu sendiri lagi best!![demand plakkkk] 

terima kasih sebab temankan shopping kat uptown shah alam tadi..pastu belanje makan..padan muka!sape suruh buat ai marah.. 

ehh..ehh..tiba2 aku nak emosi ni pe jadah??tak cool tau..

okey2..cik abang baru bagitau,dia nak pegi main futsal..aku nak layan lagu ni sat..

bukannya jemu tapi ku kepenatan
kau pun rasa seakan aku abaikan
tak menyangka kan terjadi gelora
melebihkan dunia ku jadi puncanya

melupakan semua
seperti yang kau minta
bagiku kehilangan cinta

duduk berjauhan makin merenggangkan
selalu ku tinggalkan kau keseorangan
tak menyangka hatimu tlah ku luka
ku takut hari depan ku hilang arahnya

melepaskan semua
bukan sesuatu yang mudah
tak mahu ku kehilangan cinta

maafkanlah sekali lagi
bukan ingin ku sakiti
kau menangis sedih

maafkanlah sekali lagi
ku mohon sekali ini
teruslah beraja di hati ini..ooo..

bukannya jemu tapi ku kepenatan
kau pun rasa seakan aku abaikan
tak menyangkakan hatimu kan terluka
melebihkan duniaku jadi puncanya

melepaskan semua
seperti yang kau minta
bagiku kehilangan cinta 

maafkanlah sekali lagi
bukan ingin ku akhiri
kau menangis sedih

maafkanlah sekali lagi
ku mohon sekali ini
teruslah bertakhta di hati ini..ooo..

ooo...ooo..
MAAFKANLAH..


dah habisss..tata~ 


-end- 
  

*nota kecik : esok aku jadi aishwarya rai..ngaahahaha..[perasan!lempang lajulaju nak??]


25 comments:

cik zaza said...

jelez... kite tak pernah pun dapat camni..sobbss

sha said...

wah, sweetnya.. <3

ni yg teringin nak cari laki ni. haha~ gurau ja.

Kakzakie said...

Wah siap bagi lagu lagi. Nak harap hubby kakak bagi lagu boleh pengsan (tak ada dlm diary hidup dia)hehehe....

diana said...

lagu ni masa akak umur 22 tahun rasanya..dulu penyanyi dia masa umur 7 tahun nyanyi lagu ayah dan ibu..gitu lah tajuk nye..

Faaein Talip Roy said...

wah.. sweetnya dipujuk2.. hehehe.. =]

Hanis Azla said...

klu dah kena pujuk.. mmg tak boleh nak merajuk lama2 kan.. he..he.. bestnya dpt lagu..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

jiwang habis tueee..

hawiz said...

tudia..leleh kaw2 dier bg..hihi...=)

MAPPIAU said...

hehehe lomantiknye incik abangnyer memujuk hihihi

zaradgreat said...

1st time dnga lagu nih. sedap gak :)

cemomoi said...

tgh bercinta la ni? stended....

Bigdaddyz said...

setiap pagi ada orang nyayikan lagu....hehe...terpaksa la bangun gi mandi...

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

wawah..jiwang kemain..hehe

Ct Arina said...

alahai..suweeeetttttt je! ^_^

✿....rossa alina....✿ said...

hahahaha..sekali sekala cik abang gue mahu berjiwang2an kokkk..kahkahkah...

thanks u all sudi singgah n komen..datang la lagi ekkkkk...

*malu la plak ble jiwang2 ni..kehkehkeh.. ;p

miss Fyqa said...

sweetnye... hehe :)

Ajek Hassan,artis youtube?

hamzah ian said...

lagu besh owh

hamzah ian said...

lagu besh owh

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

aku ni jenis xreti pujuk pompuan... mesti aku ne membosankan... hahahhaa

Cik Mira said...

sesejak nak kawen ni jiwang len macam :P

zacky ~786~ said...

ok la lagu ni.. so sweet ~

yusmahunny- said...

wahh, denga lagu terus tak jadi majok , hehe.

Ain Zulaikha said...

hehehe untunglaaaaaaa

nobody said...

Salam cik adik manis ^^

lagu tu memang sangat suwiiittt :)
bertuah badan...

*muga happy2 selalu*

hafiz hafizol said...

Ngah loading lagu nie.. gigih kan kan kan ?? Muahahhaha