terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, June 12, 2011

bosan dengan yang lama..

aku bosan lah dengan kau..pastu kejap² kau hilang..buat aku tension..sebab mencacatkan pemandangan aku je..haaishhh..

kalau kau orang perasan sebelum ni background aku merah n ada love² kan??ni haaa aku dah tukar lain..sebab aku rasa bosan sangat dengan background tu..da nak masuk 2tahun kot aku guna background tu..mestila bosan kan??kekekeke..

lagipun,kebetulan bila aku bukak blog aku tu,tak keluar pulak dia punya background..owner background tu dah delete dia punya blog kot??sebab aku cari tak jumpe..

takpe lah kalau tukar lain..memang niat aku nak tukar lain pun..kebetulan pulak jadi camtu..so,aku pun merajinkan diri tukar background..

haaa lagi satu kalau kau orang perasan,header aku pun dah bertukar..kihkihkih..

sebelum



sekarang

header yang sebelum tu cik abang nampak kurus..aku taknak menipu..sebab tu aku tukar gamba dia yang lain..HAHAHAHAHA..larrriiii~~

tiba² background aku jadi kaler pink pulak..mimpi ape ntah tiba² minat pink..muka legend,hati jambu..err.. (~~,)Y

okey,selepas sehari suntuk aku mengadap PC,akhirnya berjaya jugak aku ubah blog aku ni..padahal bukan ubah ape pun..background kosong je..aahhh..pe haku peduli..kosong la senang..takde pening² kepala..

aku rasa puas hati dengan blog aku sekarang..cuma ade la mende² yang hilang dari template lama..tak pe lah tu boleh buat lain..asalkan boleh baca..

aku nak pergi basuh kereta..haishh dah malam baru nak basuh..err..malam2 la best,sebab air kuat..okey tata~ 

# notakecik : dah tido pun masih mengantuk.. T_T


No comments: