terima kasih sudi singgah.....buat susah-susah jeeeeeee....teeehehehehe..

mintak tolong klik, nak buat rumah. terima kasih.. :)

✿cayang2 rosalina✿

Sunday, July 31, 2011

Khairul Fahmi Che Mat (Apek) Putus Tunang

aku rasa dah ramai yang buat blog cite pasal Apek ngan Elia dah putus tunang..kan??kan??kan??mane² je aku blogwalking,kebanyakannye cite pasal dia orang..

aku harap Apek buat keputusan yang betul..tetibe aku terpikir..kot² la kan dia orang ni putus tunang,pastu terus kawen jeee..ngaaahahaha..tak mustahil kan??kihkihkih.. [tinggi betul imaginasi haku nihhh..]

kalau betul pun,ape salahnye kannn??heee..BTW,keputusan kat tangan dia orang..kita ni cuma mampu berdoa je untuk kebahagiaan dia orang..

actually,aku suka sangat tengok dia orang ni..tapi kalau dah putus,aku tak boleh nak kate ape dahhh..hew hew hew..manusia merancang,ALLAH yang menentukan..

aku harap,ape yang Apek buat ni,dapat lenyapkan gosip² panas tu..dan semoga Elia tabah n kuat menghadapi dugaan ni..Amin..

sumber : SINI

ni pehal tbe² ade gambar makhluk ni??kekekeke..

#notakecik : harap sangat hubungan aku dengan cik abang kekal..INSYAALLAH.. ♥
 

1 comment:

si cantik sally said...

memang perit bile putos tunang...ase nak tikam jek org yg putoskan tuuu.."kate member ak laaa"